سامسونگ مانیتور SE370 را با پشتیبانی از FreeSync و قابلیت شارژ بی‌سیم یکپارچه معرفی کرد

پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
SE370 مانیتور جدید سامسونگ است که علاوه بر قابلیت‌های پیشرفته مخصوص گیمرها، روی پایه خود یک شارژر وایرلس نیز دارد تا کاربر بتواند موبایل خود را با قرار دادن آن روی پایه مانیتور شارژ کند.
تبلیغات

سامسونگ اولین مانیتور مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم یکپارچه را برای سازگاری بیشتر با ابزارهای همراه، مثل تلفن هوشمند معرفی کرد. مانیتور سامسونگ SE370 ابعاد ۲۳.۶ اینچی داشته و از امکان شارژ بی‌سیم حلقوی در بخش پایه مانیتور بهره می‌برد. کافی است در هنگام کار، موبایل خود را روی پایه مانیتور قرار دهید تا به‌صورت بی‌سیم شارژ شود. یک چراغ LED نیز در هنگام شارژ دستگاه شما روی مانیتور روشن می‌شود تا متوجه شوید که عمل شارژ شدن در حال انجام است.

این مانیتور که از یک پنل PLS LCD بهره می‌برد، زاویه دید وسیع ۱۷۸ درجه داشته و حداکثر روشنایی آن ۳۰۰ شمع بر متر مربع است. بنابراین بعید به‌نظر می‌رسد که حتی در محیط‌های پرنور در مشاهده محتوای در حال پخش روی این مانیتور با مشکل مواجه شوید.

این مانیتور یک حالت کاربری به‌نام Eye Saver دارد که کیفیت تصویر را براساس محتوایی که روی نمایشگر نمایش داده می‌شود بهینه‌سازی می‌کند.

این مانیتور به دلیل پشتیبانی از فناوری FreeSync AMD برای گیمرها هم مناسب است. این فناوری، نرخ رفرش نمایشگر را نرخ فریم کارت گرافیک AMD همگامسازی می‌کند تا تأخیر ورودی کمینه شده و لگ و پرش در آن کاهش بیابد. زمان پاسخ این مانیتور ۴ میلی‌ثانیه است و حالت مخصوص بازی نیز دارد که با فشردن یک دکمه فعال می‌شود.

قیمت مانیتور سامسونگ ۲۵۰ دلار است و از امروز روانه بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات