مشخصات ال‌جی جی 4 پرو در بنچمارک فاش شد

پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از زمان معرفی ال‌جی جی۴ همواره شایعاتی مبنی بر معرفی فبلتی بر پایه جی۴ شنیده می‌شد. حال طبق نتایج منتشر شده از بنچمارک GFXbench مشخص شده است که ال‌جی در حال آماده‌سازی و ارایه فبلت جی۴ پرو است. برای اطلاع از مشخصات این دستگاه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کاملا قابل پیش‌بینی بود که دیر یا زود فبلتی قدرتمند از ال‌جی عرضه خواهد شد. این دستگاه برای رقابت با فبلت‌های محبوب بازار همانند سامسونگ گلکسی نوت ۵ و هواوی میت اس عرضه خواهد شد. 

فبلت جی۴ پرو جانشینی برای جی پرو ۲ خواهد بود. این دستگاه مشخصات بسیار نزدیکی به جی ۴ دارد و بهبود اندکی در کنار افزایش اندازه را تجربه کرده است. طبق نتایج بنچمارک GFX جی۴ پرو صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD خواهد داشت. حافظه رم این دستگاه نیز ۴ گیگابایت خواهد بود و دوربین جلو نیز ۵ مگاپیکسل است.

نتایج بنچمارک ال‌جی ج۴ پرو

سایر مشخصات جی‌۴ پرو مشابه با جی ۴ است. پردازنده اسناپدراگون ۸۰۸ در کنار دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی شباهت‌های میان فبلت و پرچمدار ال‌جی هستند. این دستگاه زمان انجام بنچمارک نیز به اندروید ۵.۱.۱ مجهز بوده است که با توجه به معرفی نسخه ۶ اندروید باید تا زمان معرفی آن منتظر بود و دید که ال‌جی از کدام نسخه از اندروید روی جی۴ پرو استفاده خواهد کرد. 

در رابطه با جنس بدنه جی۴ پرو اطلاعاتی در دسترس نیست. اما به احتمال زیاد این دستگاه کیفیت ساختی بهتر یا حداقل برابر با جی ۴ را خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات