زومجی: مروری بر تاریخچه بازی فوتبالی Pro Evolution Soccer

پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار نسخه سال ۲۰۱۶ بازی شبیه‌ساز فوتبال PES، کونامی، سازنده بازی، بیستمین سالگرد تولد سری PES را جشن گرفت. زومجی در مقاله‌ای به تاریخچه‌ی این مجموعه فوتبالی محبوب پرداخته تا ببینیم PES چگونه به این شهرت رسیده است.
تبلیغات

شاید بتوان سری محبوب PES (یا همان Winning Eleven) را یکی از قدیمی‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های ورزشی تاریخ بازی‌های ویدیویی برشمرد. اگر کونامی نبود شاید ما الان نمی‌توانستیم هر سال و اواخر تابستان دو بازی بسیار خوب شبیه‌ساز محبوب‌ترین ورزش دنیا را تجربه کنیم. این مسئله درست است که کونامی مدتیه که با تصمیمات نادرست خود، باعث افت این سری شده است، اما با انتشار و PES 2015 و PES 2016 آنها نشان دادند که با بازگشت به ریشه‌های اصلی خود، دوباره در مسیری درست قدم گذاشته‌اند.

به همین دلیل و برای جشن گرفتن ۲۰ سالگی سری PES و ادای دینی به یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی، بر آن شدیم تا در زومجی در مقاله‌ای نگاهی اجمالی به لحظات و بازی‌های مهم این بازی در دو دهه گذشته بیاندازیم. با ما همراه باشید.

برای مشاهده مطلب مروری بر تاریخچه بازی فوتبالی Pro Evolution Soccer به زومجی مراجعه کنید.

PES

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات