شماری از قاب‌ های نکسوس 6P هواوی روی سنسور فوکوس لیزری را می‌پوشانند

پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش گوگل نسل جدید پرچمداران خود را معرفی کرد، حال آنکه به نظر می‌رسد قاب‌های تولید شده برای این گوشی‌هوشمند آنچنان که باید با ظاهر نکسوس ۶ پی منطبق نیست، چراکه شنیده‌ها حکایت از این دارد که قاب‌های در نظر گرفته روی سنسور لیزری فوکوس خودکار را گرفته که این موضوع می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کند.
تبلیغات

هواوی سنسور مربوط به فوکوس خودکار لیزری را در کنار فلش دوگانه در کنار دوربین قرار داده، اما با توجه به پوشش تیره‌ی محل قرار گرفتن دوربین، سنسور فوکوس لیزری به نوعی پنهان شده است. براساس اطلاعات ارائه شده، قاب‌های به فروش رفته در وب‌سایت آمازون شیاری را برای این سنسور در نظر نگرفته که این موضوع می‌تواند مشکلاتی را در فرآیند استفاده از این محصول به بار بیاورد.

به نظر می‌رسد تولیدکنندگان لوازم جانبی برای نکسوس ۶ پی نیز از وجود این سنسور در محل مورد نظر آن اطلاعی نداشته‌اند. شاید در ظاهر پوشیده شدن این سنسور از اهمیت چندانی برخوردار نباشد، اما این موضوع باعث ایجاد اختلال در فرآیند عکاسی و فوکوس خودکار می‌شود که نهایتا عملکرد دورن نیز مختل شده و در نتیجه این ماژول به عنصری بلا استفاده تبدیل می‌شود.

HuaweiNexus6PInt

براساس اطلاعات منتشر شده، گویا تولیدکنندگان نیز با استفاده از رندرهای اول فاش شده از نکسوس ۶ پی هواوی اقدام به ساخت لوازم جانبی و مخصوصا قاب‌های این گوشی کرده‌اند که از این‌رو این مشکل پیش آمده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات