تلفن V10 ال‌جی معرفی شد؛ ۲ صفحه نمایش و ۲ دوربین سلفی در یک پرچمدار متفاوت

پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
مطالعه 4 دقیقه
ال‌جی به طور رسمی اولین گوشی از سری جدید V را با نام V10 معرفی کرد که تمرکز آن بر روی بهبود تجربه‌ی چندرسانه‌ای است. ال‌جی صفحه نمایش دومی را بر روی صفحه نمایش اصلی تعبیه کرده است تا در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش اصلی، ساعت، زمان و درصد باتری را به نمایش بگذارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی ساعاتی قبل گوشی جدید خود را با نام وی ۱۰ را معرفی کرد که دارای صفحه نمایش دوم در قسمت بالای صفحه نمایش اصلی است. خوبی این صفحه نمایش کمکی، هنگام تماشای فیلم و ویدئو بیشتر به چشم می‌آید چرا که اگر اعلانیه‌ای دریافت کنید در صفحه نمایش دوم به نمایش درمی‌آید. این صفحه نمایش بدون اینکه اثر چندانی بر عمر باتری داشته باشد می‌تواند همیشه روشن بماند.

The 2.1 inch secondary screen can come in handy.jpg

ال‌جی V10 همچنین دارای دو دوربین خودعکس (سلفی) ۵ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس سلفی با میدان دید ۱۲۰ درجه بگیرد. خوشبختانه ال‌جی به دنبال کاربردهای تبلیغاتی مانند فیلم‌برداری سه بعدی در این گوشی نبوده و با این ابتکار خود باعث می‌شود تا بتوانید عکس‌های سلفی عریض بگیرید. ال‌جی از الگوریتم خاصی برای یکپارچه کردن عکس‌ها استفاده می‌کند تا بدون نیاز به چرخاندن گوشی بتوانید خودعکسی با میدان دید ۱۲۰ درجه بگیرید. با استفاده از ویژگی Multi-View Recording می‌توانید از سه زاویه‌ی مختلف از صحنه‌ای فیلم‌برداری کنید چرا که گوشی دارای سه دوربین است و بعدا می توانید تصمیم بگیرید که کدام فیلم را به عنوان فیلم نهایی انتخاب می‌کنید.

Manual Camera Mode.jpg

ال‌جی همچنین برای اولین بار در یک گوشی هوشمند حالت تنظیمات دستی را در بخش ویدئو نیز تعبیه کرده است. حالا می‌توانید سرعت شاتر، نرخ فریم، تعادل رنگ سفید، ایزو و فوکوس را به صورت دستی تنظیم کنید. می‌توانید در هنگام فیلم‌برداری نسبت تصویر ۱۶ به ۹ را انتخاب کرده یا نسبت ۲۱ به ۹ را برای القای نسبت فریم همانند فیلم‌های سینمایی برگزینید. همچنین ال‌جی ویژگی‌هایی را برای انجام برخی ویرایش‌ها بر روی ویدئو نیز در دسترس علاقمندان قرار داده است.

وی ۱۰ ال‌جی دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، صفحه نمایش دوم ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیابایت حافظه داخلی است که البته حافظه داخلی را با میکرو SD می‌توان تا ۲ ترابایت دیگر افزایش داد.

دوربین وی ۱۰ همانند جی ۴ دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و سیستم عامل پیش‌فرض آن اندروید ۵.۱.۱ است. وی ۱۰ ضخامت ۸.۶ میلی‌متری داشته و ۱۹۲ گر وزن دارد.

فریم استیل ضدزنگ باعث مقاومت در برابر ضربه می‌شود و قاب پشتی آن با طرحی که دارد باعث می‌شود که گوشی به راحتی در دست قرار گرفته و ترسی از افتادن آن از دست خودتان نداشته باشید.

وی ۱۰ ال‌جی در پنج رنگ مشکی، سفید لوکس، بژ مدرن، آبی کم‌رنگ و آبی تیره روانه‌ی بازار می‌شود.  ال‌جی V10 طی روزهای آینده در کشور کره جنوبی عرضه می‌شود و پس از آن وارد بازارهای دیگری نظیر ایالات متحده، چین و کشورهای اصلی در آسیا، امریکای لاتین و خاورمیانه می‌شود.

LG V10 is intr1oduced.jpg
LG V10 is introduced.jpg
The LG V10 is now official.jpg

نظر شما در مورد گوشی جدید ال‌جی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات