زومجی: بررسی بازی Far Cry 4

جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
سری Far Cry همیشه به عنوان یکی از بازی‌های بزرگ و مطرح شناخته می‌شود. قسمت چهارم از این سری که برای اولین بار پا به نسل هشتم گذاشت، بازخوردهای متنوعی را در پی داشت. زومجی در بخش بررسی بازی، نگاهی به آخرین اثر استودیو یوبی‌سافت مونترال انداخته است تا ببیند از نظر کمی و کیفی این بازی در چه سطحی قرار دارد.
تبلیغات

زمانی که دو سال پیش Far Cry 3 همچون یک شگفتی غیرمنتظره، توسط استودیو یوبی‌سافت مونترال به این مجموعه نیروی تازه‌ای بخشید و آن را احیا کرد، خیلی از بازی‌کننده‌هایی که دل‌خوشی از نسخه‌های نصفه و نیمه‌ی قبلی نداشتند، خود را در مقابل تجربه‌ای به‌هم‌پیوسته و نفسگیر یافتند. فارکرای 3 بدون ضعف نبود، اما آن حفره‌ها و وصله‌ها باعث نشد تا آن فرش دست‌باف محکم، کیفیت اصلی خود را از دست دهد و از لذتش کم کند. از سخنرانی‌های واس مونتنگرو، شخصیت منفی داستان گرفته تا گیم‌پلی‌ای که هر تکه‌اش همانند شبکه‌ای از راهروهای پیچ‌درپیچ با یکدیگر در ارتباط بودند و به هسته‌ی اصلی بازی خون‌رسانی می‌کردند، همگی جزو تغییرات مثبت آن بازی بودند. همان‌موقع بود که بعد از اتمام بازی، خیلی‌ها انتظار نسخه‌ی جدید را کشیدند.

حالا یوبی‌سافت حرف کاربران خود را شنیده و درخواست‌ آن‌ها را در قالب Far Cry 4 عملی کرده است. اما مشکل اینجا است که چندساعتی که از بازی می‌گذرد، کم‌کم متوجه می‌شوید که انگار یوبی‌سافت حرف کاربران را درست متوجه نشده....

برای مطالعه‌ی کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات