رونمایی خصوصی از تلفن دو طرف خمیده ال‌جی در CES 2015 (بروزرسانی: تصاویر جدید)

پنج‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2014 در برلین از گلکسی‌نوت اج پرده برداشت، اما تصاویر منتشر شده از محصولات پشت پرده‌ی ال‌جی در CES 2015 حاکی است که این کمپانی نمونه‌ای از گوشی‌هوشمند را با خمیدگی در طرفین طراحی و تولید کرده است.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد کمپانی‌های حاضر در نمایشگاه CES 2015 علاوه بر محصولاتی که در غرفه‌های خود برای عموم کاربران به نمایش می‌گذارند، محصولاتی را نیز در پشت پرده بصورت خصوصی برای افراد خاصی نمایش می‌دهند. یکی از این محصولات که توسط کمپانی کره‌ای ال‌جی وارد لاس‌وگاس شده، گوشی‌هوشمندی است که همچون گلکسی‌نوت اج دارای خمیدگی در طرفین گوشی است.

lg-active-bending

به‌نظر می‌رسد یکی از افرادی که مجوز ورود به این تالار مخفی را داشته، موفق شده تصاویری را از این محصول ثبت کرده و آن را منتشر کند. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش ۶ اینچ Active Bending از نوع AMOLED پلاستیک که در طرفین خم شده بهره می‌برد. نمونه‌ی نمایش داده شده یک گوشی‌هوشمند مفهومی است، چراکه رزولوشن این صفحه‌ نمایش ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. مطمئنا این نمایشگر از نظر رزولوشن در برابر گلکسی‌نوت اج با رزولوشن 1440 پیکسل حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

شاید ال‌جی آخرین کمپانی نباشد که صفحه‌ی نمایشی با طرفین خمیده را روانه‌ی بازار کند، چراکه احتمالا شاهد عرضه‌ی چنین محصولی در آینده توسط شیائومی چینی باشیم.

بروزرسانی:

وب‌سایت ورج تصاویر باکیفیتی از این محصول را منتشر کرده که نشان می‌دهد ال‌جی در نمونه اولیه این تلفن فقط به خمیده کردن لبه‌ها اکتفا نکرده و رابط کاربری نرم‌افزار را هم دستخوش تغییرات فراوانی کرده است. مثلا می‌توانید موسیقی در حال پخش را روی بخشی از لبه خمیده کناری کنترل کنید، یا از وضعیت شبکه‌های اجتماعی خود مطلع شوید یا برخی اپلیکیشن‌ها را در لبه کناری مشاهده کرده و آنها را به راحتی اجرا کنید و... . در ادامه می‌توانید تصاویر وب‌سایت ورج از این طرح اولیه از تلفن خمیده ال‌جی را مشاهده کنید:

lg-dual-edge-1
lg-dual-edge-2
lg-dual-edge-3
lg-dual-edge-4
lg-dual-edge-5
lg-dual-edge-6

نظر شما در این خصوص چیست؟

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات