اکسپریا Z4 در دو نسخه FHD و QHD با مقاومت بیشتر در برابر آب و گرد و غبار ارائه خواهد شد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
با نزدیک شدن به کنگره‌ی موبایل بارسلون، شایعات نیز در مورد گوشی‌های‌هوشمندی که احتمالا در این رویداد معرفی خواهند شد، بیشتر می‌شود. اکسپریا Z4 از جمله‌ی محصولاتی است که احتمالا در کنگره‌ی بارسلون معرفی خواهد شد. آخرین شایعه حکایت از این دارد که این گوشی‌هوشمند در دو نسخه با صفحه‌ی نمایش QHD‌ و FHD با بدنه‌ی فلزی براق روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط یک منبع تایوانی، سونی اکسپریا Z4 را در دو نسخه‌ی FHD و QHD، با مقاومت بیشتر در برابر آب و گردو غبار و همچنین بدنه‌ی فلزی براق روانه‌ی بازار خواهد کرد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که نمونه‌ی مجهز به صفحه‌ی نمایش QHD روانه‌ی بازار آمریکا خواهد شد و سایر بازار‌ها میزبان نمونه‌ی فول اچ‌دی خواهند بود. از جمله‌ی اطلاعات دیگری که شایع شده، بهبود مقاومت این محصول در برابر آب و گردو غبار است که در نتیجه‌ی آن دیگر نیازی به استفاده از پوشش‌های پلاستیکی برای پوشاندن پورت‌ها و منافذ نخواهد بود. در صورتی که سونی گوشی‌هوشمند خود را با استاندارد بهتر، یعنی پوشش غیرپلاستیکی معرفی کند، ژاپنی‌ها یک قدم دیگر به بهبود الگوی طراحی خود، آمنی‌بالانس نزدیک‌تر خواهند شد.

استفاده از فلز براق نیز می‌تواند به زیباتر شدن این محصول بیش از پیش کمک کند. به‌نظر می‌رسد سونی این محصول را نیز در رنگ‌های مختلف همچون نسخه‌های پیشین در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

نظر شما در خصوص شایعات مطرح شده در مورد اکسپریا Z4 سونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات