سونی از اسپیکر سازگار با Google Cast رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
سونی در کنار محصولات متنوع صوتی و تصویری که به نمایشگاه CES آورده یک اسپیکر جدید را نیز رونمایی کرده که از فناوری Google Cast پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

گوگل کست فناوری است که شبیه به کروم‌کست عمل می‌کند اما به جای تصویر در آن، صدا منتقل می‌شود. اسپیکرهایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، امکان انتقال صدا از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را میسر می‌کنند. این فناوری به تلفن‌های اندرویدی محدود نمی‌شود و امکان انتقال موسیقی به اسپیکرهای سازگار با کروم‌کست از طریق آیفون و آیپد نیز وجود دارد.

اسپیکر جدید سونی از فناوری گوگل‌کست پشتیبانی می‌کند و به سادگی می‌توان موزیک مورد نظر را به روی آن استریم کرد. کروم‌کست از اپلیکیشن‌های مختلف پخش موزیک پشتیبانی می‌کند و محدود به پلیر پیش‌‌فرض اندروید نمی‌شود.

مهم‌ترین برتری اسپیکرهای سازگار با گوگل‌کست نسبت به اسپیکرهای بلوتوث در این است که وقتی انتقال موزیک به اسپیکر آغاز شد، می‌توان به امور دیگر پرداخت و تلفن بطور کامل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

گوگل جزو اولین شرکت‌هایی است که از فناوری گوگل‌کست در محصولاتش بهره می‌برد. علاوه بر سونی، شرکت‌های ال‌جی، HEOS و دنون نیز از این فناوری پشتیبانی کرده‌اند.

اسپیکر SRX-X99 سونی دارای صدای داینامیک ۱۵۴ وات و ۲.۱ کاناله است. این اسپیکرها از فناوری Clear Audio+ برای بهبود کیفیت صدا بهره می‌برند. اسپیکر جدید سونی از Hi-Res پشتیبانی می‌کند و قادر به پخش صدای ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز است. فرمت‌های FLAC, AIFF و DSD4 از Hi-Res پشتیبانی می‌کنند. اسپیکرِ گوگل کستِ سونی از بلوتوث و NFC نیز پشتیبانی می‌کنند.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات