ساعت هوشمند بعدی ال‌جی روی دست مدیر عامل آئودی رویت شد!

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا نسل بعدی ساعت هوشمند ال‌جی آماده‌ی معرفی است. اگرچه این محصول هنوز رسما رونمایی نشده اما در CES 2015 و روی مچ دست مدیرعامل شرکت خودرو ساز آئودی رویت شده است.
تبلیغات

 ال‌جی در CES 2015 از نسل دوم تلفن هوشمند G Flex رونمایی کرد. این کمپانی یک ساعت هوشمند جدید را نیز به CES آورده است، اما به نظر می‌رسد قرار نیست این ساعت در این نمایشگاه رونمایی شود. ساعت هوشمند معرفی نشده‌ی ال‌جی روی دست مدیرعامل آئودی رویت شده است. زمانی‌که او در حال صحبت درباره خودروهای هوشمند این شرکت بوده، ساعت هوشمند معرفی نشده‌ی ال‌جی را روی مچ دست خود داشته است.

این ساعت هوشمند همچون G Watch R دایره‌ای شکل است و ظاهر اسپورتی دارد. ال‌جی سه دکمه‌ی نسبتا بزرگ را برای ساعت هوشمند بعدی خود در نظر گرفته؛ این در حالی است که ساعتِ‌ هوشمند قبلی این شرکت تنها یک دکمه‌ داشت. البته هنوز مشخص نیست که این ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید وِر باشد یا خیر.

Mysterious-LG-smartwatch-spotted-at-CES-2015

در حال حاضر ال‌جی هیچ صحبتی برای رد یا تایید ساعت هوشمند خود نکرده است اما برخی بر این باورند که این ساعت، نسل بعدی G Watch است که انتظار می‌رود در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی شود. پیش‌تر شایعه شده بود که G Watch R2 قرار است از اتصال LTE پشتیبانی کند.

اگر این ساعت واقعا جی‌واچ‌آر ۲ باشد نظر شما در باره‌ی طراحی آن چیست؟

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات