HealthPatch MD؛ ابزاری کاربردی برای نظارت بر وضعیت بیماران

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
هلت‌پچ ام دی ابزاری است که با قرار گرفتن روی مچ بیمار٬‌ امکان انتقال اطلاعات مختلف از بدن او به بیمارستان را دارد و به این شکل بیمار را از راه دور تحت نظر پزشکان قرار می‌دهد.
تبلیغات

چه چیزی مهم‌تر از سلامتی‌تان وجود دارد؟ تقریبا هیچ چیز! تیم پشتیبان HealthPatch MD هم با توجه به اهمیت این موضوع، محصولی را برای نظارت بر سلامتی ارائه کرده است. HealthPatch MD یک دستبند هوشمند ورزشی یا یک ابزار خانگی برای حفظ سلامت نیست. بازار هدف این گجت، بیمارستان‌ها٬ پزشکان و به طور کلی، خدمات پزشکی هستند. این محصول یک بخش کوچک با یک ماژول برای نظارت بر فعالیت قلب (ECG)، ضربان و تغییرات آن، نرخ تنفس، دمای بدن، وضعیت فعالیت و حتی تشخیص افتادن روی زمین است. دلیلی که آن را به یک دستگاه جذاب پزشکی تبدیل می‌کند، قابلیت اتصال به اینترنت است تا برای تحت نظارت قرار گرفتن فعالیت بدن و تشخیص بیماری نیاز نباشد به بیمارستان بروید.

healthpatch-md

شاید مهم‌ترین مزیت هلث‌پچ سادگی آن باشد. کافی است برچسب پشت آن را بکنید و آن را به مچ خود بچسبانید و سپس بقیه کار را به پزشکان بسپارید. این دستگاه اطلاعات بدن شما را از طریق فضای ابری برای آنها ارسال می‌کند. باتری این گجت فقط ۳ روز دوام می‌آورد، اما از آنجا که قیمت این ابزار برای بیمارستان‌ها ارزان تمام می‌شود، می‌توانند آن را تعویض کنند. نکته مهم‌تر این است که به خاطر انتقال پایدار و ثابت اطلاعات می‌توانند مشکلات را به محض وقوع تشخیص دهند.

مدل کنونی ابعاد کوچکی دارد، اما کمپانی سازنده این محصول کاربردی، Vital Connect اعلام کرده که نسخه کوچک‌تری در دست توسعه است؛ محصولی که نسبت به مدل کنونی مدار مجتمع‌تری دارد تا حجم کلی آن کاهش یابد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات