زومجی: ۳ دلیل برای تماشای تبلیغات در بازی‌های موبایل

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
در آینده‌ای نزدیک، شاهد تبلیغات بیشتری در بازی‌های موبایل خواهیم بود. اما این تبلیغات، معمولی نیستند. اگر می‌خواهید با روش‌های بازاریابی در آینده بیشتر آشنا شوید، همراه ما باشید.
تبلیغات

در چندسال آینده، افرادی که روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های خود بازی‌های ویدئویی می‌کنند، تبلیغات بیشتری را خواهند دید؛ تبلیغاتی که بهتر و مناسب‌تر از گذشته است. اما چرا این موضوع اتفاق خواهد افتاد؟ سازندگان تبلیغات درون بازی، به کمک دیگر طراحان اپلیکیشن‌های موبایل، در حال ساخت نوع جدیدی از «تبلیغات درون بازی» هستند که نه تنها برای کاربران آزار دهنده نیست، بلکه می‌تواند جذاب هم باشد. این شیوه تبلیغاتی، برای هر سه دسته یعنی مخاطبان، سازندگان و طراحان تبلیغات، بسیار مفید و مناسب است.به گزارش ونچوربیت (VentureBeat) ، دیو مدن (Dave Madden) از مدیران بخش بازی‌های موبایل شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) عقیده دارد بزودی بازی‌های موبایل «بزرگترین مکان برای تبلیغات در جهان» خواهند بود. مدن تبلیغات در بازی‌های امروزی را با تبلیغات در دورانی مقایسه کرده که ای‌اس‌پی‌ان (ESPN) یک شبکه کابلی تازه تأسیس بود. او در این مورد می‌گوید:

ما درحال شروع کار و معاملات با آژانس‌هایی همچون Madison Avenue و برندهای مختلف هستیم. برندهای امروزی در تلاش‌اند تا راه درست وارد شدن به عرصه این مصرف کنندگان جوان و پرهیجان را پیدا کنند؛ راهی که بتواند با استقبال افراد همراه شود. این دقیقاً مثل کاری است که شبکه ای‌اس‌پی‌ان انجام داد. در ابتدا، آن‌ها با تبلیغات مستقیم شروع کردند؛ اما همانطور که اکنون مشاهده می‌کنیم، آن‌ها از روش تبلیغات بادوایزر (Budweiser) استفاده می‌کنند.

اما چرا تبلیغات درون بازی‌ها در آینده افزایش خواهد یافت؟در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که نه تنها اینگونه تبلیغات آزار دهنده نیست، بلکه ممکن است از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

برای مطالعه‌ی کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید

smartphone-user2

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات