شارپ پنل نمایشی 120 اینچ 4K خود را در CES 2015 رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگاه CES را می‌توان به محلی برای تاخت و تاز کمپانی‌های تولیدکننده‌ی انواع تلویزیون‌ها عنوان کرد. در دو سال اخیر شاهد عرضه‌ی انواع محصولات 4K در این نمایشگاه هستیم. از این‌رو شارپ نیز با سابقه‌ی روشن در تولید تلویزیون حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد. پنل نمایشی ۱۲۰ اینچی 4K این کمپانی از جمله‌ی جالب‌ترین محصولاتی است که در CES 2015 توسط شارپ معرفی شده است.
تبلیغات

شارپ در نمایشگاه CES 2014 با تلویزیون سه‌بعدی بدون عینک 8K خود، توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کرد. این کمپانی ژاپنی نیز امسال با نمایش پنل نمایشی ۱۲۰ اینچ 4K خود خودنمایی می‌کند. کمپانی ژاپنی معتقد است که این تلویزیون قادر است در سال‌های آتی جای انواع ویدئو پرژکتورها و ویدئو وال‌های را در سطح شهر، کلاس‌های درس و سالن‌های کنفرانس بگیرد. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت تمام شده‌ی این محصول منتشر نشده، اما می‌توان به این نکته اشاره کرد که تلویزیون ۱۲۰ اینچی شارپ چندان ارزان نخواهد بود.

به گزارش انگجت، تنها قرار گرفتن در مقابل این پنل نمایشی می‌تواند حق مطلب را ادا کند. این تلویزیون  عظیم‌الجثه تصاویر را شارپ، روشن و بسیار بزرگ نمایش می‌دهد، بطوریکه با قرارگرفتن در مقابل آن، کاربر وارد دنیای دیگری می‌شود. نظر شما در خصوص چنین تلویزیونی چیست؟

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات