زوم‌اَپ: FolderSync، همگام‌سازی سرویس‌های ذخیره‌ی ابری در یک اپ

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از سرویس‌های ذخیره‌ی ابری امروزه به امری عادی بدل شده است. تعداد بالای سرویس‌های مورد استفاده توسط کاربران، در برخی موارد مدیریت این سرویس‌ها را مشکل می‌کند، اما FolderSync اپلیکیشنی است که این امر را تسهیل می‌کند.
تبلیغات

 فولدرسینک را باید از جمله‌ی کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌هایی خواند که برای مدیریت سرویس‌های ذخیره‌‌ی ابری توسعه یافته است. این اپلیکیشن از انواع سرویس‌های ابری پشتیبانی می‌کند٬ حتی سرویس‌هایی که شاید نام برخی از آن‌ها را نشنیده باشید. فولدرسینک علاوه بر در اختیار گذاشتن امکان مدیریت سرویس‌های ذخیره‌ی ابری، مدیریت فایل‌های درون گوشی‌هوشمند اندرویدی را نیز امکان‌پذیر می‌‌کند. با استفاده از این اپلییکشن می‌توان فایل‌های موسیقی، تصاویر و سایر فایل‌ها را نیز به‌راحتی همگام کرد.

FolderSync

این اپلیکیشن در دو نسخه برای ابزار‌های اندرویدی روانه‌ی بازار شده که نسخه‌ی LIte بصورت رایگان قابل دانلود است. با استفاده از نسخه‌ی لایت تنها می‌توانید دو حساب کاربری را به اپلیکیشن اضافه کنید، اما به واقع پرداخت هزینه برای استفاده از این اپلیکیشن ارزش دارد. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است به طوری که با استفاده از آن می‌توان به مدیریت فایل‌ها، اضافه کردن حساب کاربری و مدیریت همگام‌سازی پرداخت.

نظر خود را در مورد این اپلیکیشن با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات