چاپگر قابل حمل زیپ پولاروید معرفی شد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
پولاروید از پرینتر موبایل Polaroid Zip رونمایی کرد. این پرینتر کوچک قابل حمل می‌تواند تصاویر تلفن هوشمند شما را به صورت رنگی در ابعاد ۲ در ۳ اینچ چاپ کند.
تبلیغات

پولاروید در نمایشگاه CES دستگاه جدیدی را برای دنیای موبایل و عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. Zip پولاروید به کاربران امکان می‌دهد بدون در نظر گرفتن نوع دستگاه، تصویر مورد نظر خود را روی این پرینتر قابل حمل چاپ کنند.امروزه به راحتی می‌توانید تصویر گرفته شده با دوربین موبایل خودتان را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و با این دستگاه حتی می‌توانید آن را در لحظه چاپ کنید.

اواخر سال ۲۰۱۴  کمپانی پولاروید دوربین Socialmatics را با تمرکز بر شبکه‌های اجتماعی معرفی کرد؛ دستگاهی که نه تنها می‌توانست عکس‌ها را چاپ کند، بلکه امکان اشتراک‌گذاری تصاویر گرفته شده با آن در شبکه‌های اجتماعی هم وجود داشت.

پرینتر جدید امکان اتصال به ابزارهای اندرویدی و iOS را دارد. اگر از این دو پلتفرم استفاده می‌کنید، می‌توانید به سرعت عکس‌هایتان را به صورت رنگی در ابعاد ۲ در ۳ اینچ چاپ کرده و آنها را در آلبوم خود قرار دهید. ابعاد تصویر چاپ شده خیلی بزرگ نیست، ولی آنقدر هست که محصول جدید پولاروید را به یک ابزار کاربردی تبدیل کند!

polaroid-printer

مهم‌ترین ویژگی پولاروید پرینتر موبایل Zip ابعاد جیبی آن است بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی این محصول را با خود حمل کند. این دستگاه با استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص کار می‌کند و از طریق بلوتوث و NFC به موبایل متصل می‌شود. از طریق اپ مخصوص این پرینتر می‌توانید فیلترهای مختلفی را روی عکس‌هایتان اعمال کرده و سپس آنها را چاپ کنید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ ایا آن را محصولی کاربردی می دانید؟

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات