دیزایر 826 اچ‌تی‌سی معرفی شد: پردازنده اسنپ‌دراگون 615، دوربین جلو و عقب 13 مگاپیکسل، نمایشگر 5.5 اینچ Full HD

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در راستای گسترش و تنوع محصولات خانواده میان‌رده دیزایر، گوشی جدیدی با نام Desire 826 را معرفی کرد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی در خلال نمایشگاه CES، تلفن ۶۴ بیتی دیزایر 826 را معرفی کرده است. البته این محصول برای همه بازارهای جهانی ارائه نخواهد شد و در گام نخست تنها در آسیا شاهد عرضه آن خواهیم بود. Desire 826 به نمایشگر ۵.۵ اینچ 1080p مجهز شده و بدنه آن از جنس پلی‌کربنات است و از نظر سخت‌افزاری در گروه گوشی‌های میان رده‌ قرار می‌گیرد. دیزایر 826 به 2 گیگابایت حافظه رم، پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 کوالکام با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، دوربین 13 مگاپیکسل در جلو و پشت و اندروید 5 آبنبات چوبی با رابط کاربری Sense مجهز شده است.

htc-desire-826-1

باتری این تلفن میان‌رده دارای ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت است. این تلفن به همراه اسپیکرهای بوم‌ساند ارائه می‌شود که تجربه صوتی بسیار خوبی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. همچنین نرم‌افزار HTC EYE Experience روی این تلفن نصب شده تا هنگام عکاسی با دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و جلوی تلفن، تصاویر با وضوح بیشتری ثبت شود.

گفته می‌شود این تلفن میان‌رده برای بازارهای آسیایی ارائه خواهد شد، اما این بدان معنا نیست که در سایر کشورها این تلفن را نخواهیم دید. در واقع با مراجعه به وب‌سایت اچ تی‌سی می‌توانید با ثبت نام در صفحه Let me know مربوط به این گوشی از ارائه دیزایر 826 در کشور خود مطلع شوید.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات