سونی با ترکیب لامپ و اسپیکر محصولی جذاب خلق کرده است

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
در CES 2015، انتظار معرفی تلویزیون‌ و دوربین جدید را از سونی داشتیم اما سونی علاوه بر این‌ محصولات یک سوپرایز کوچک داشت. محصولی که «بلندگوی نوری سمفونیک» نامیده شده و در واقع ترکیبی از لامپ و اسپیکر است.
تبلیغات

همانطور که از نام این محصول مشخص است با یک محصول ترکیبی که کار  اسپیکر و لامپ را بصورت همزمان انجام می‌دهد روبرو هستیم. محصول جدید سونی یک اسپیکر لوله‌ای است که به شکل استادانه‌ای طراحی شده تا یک ایده‌ی ساده اما جالب را ارائه کند. در واقع با این محصول هم می‌توان روشنایی داشت و هم صدای خروجی. اما مدیرعامل سونی تلاش کرد تا این محصول را خاص جلوه دهد. به گفته وی٬ از فناوری خاصی در شیشه‌ی آن استفاده شده که باعث می‌شود صدا شفاف و واضح خلق شود.

سونی می‌گوید صدا در این لامپ-اسپیکر به روشی که در اسپیکرهای عادی تولید می‌شود، ایجاد نمی‌شود و سونی برای تولید صدا از روش نو و خلاقانه‌ای بهره برده است.

لامپ اسپیکر سونی

سونی همچنین از لامپ-اسپیکر LED رونمایی کرد که اسپیکر در دل لامپ جای گرفته است. این لامپ برای افرادی طراحی شده که مایل نیستند لامپ معرفی شده در بالا را روی میز قرار دهند و در عوض لامپ را در مکانی که نیاز به روشنایی دارد نصب کرده و از صدای خروجی آن به عنوان اسپیکر استفاده کنند.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات