اکشن‌کم سونی به قابلیت ضبط ویدیو 4K مجهز شد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی قابلیت ضبط ویدیو 4K را به اکشن‌کم خود اضافه کرده است. اکشن‌کم سونی که سال گذشته نیز در CES شاهد آن بودیم، امسال قادر به ضبط ویدیو در رزولوشن 4K شده است.
تبلیغات

 این دوربین قادر است با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و در رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل فیلم‌برداری کند. پیش از این اکشن‌کم‌های سونی قادر به ضبط ویدیو تا رزولوشن 1080p بودند. 

دوربین X1000V قادر است تصاویر 4K ضبط شده را مستقیما از طریق درگاه HDMI به تلویزیون‌های 4K منتقل کند. این دوربین به سنسور Exmor R CMOS ساخت خود سونی مجهز شده است و از موتور پردازش تصویر BIONZ X بهره می‌برد. سونی از فناوری دوربین‌های حرفه‌ای خود در این اکشن‌کم بهره برده تا بتواند کیفیت تصویر و رزولوشن تصویر برداری آن را ارتقاء دهد.

اکشن کم سونی

اکشن‌کم X1000V سونی از لرزش‌گیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند و قادر است تصاویر نرم و بدون لرزشی را ذخیره کند. این دوربین در رزولوشن 1080p با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه و در رزولوشن 720p با نرخ ۲۴۰ فریم در ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند. به این ترتیب به سادگی می‌تواند فیلم‌های حرکت‌آهسته با آن تهیه کرد.

سونی با این دوربین نبرد با GoPro را جدی‌تر از قبل می‌کند. محصول این شرکت حالا از هر نظر قادر به رقابت با محصولات GoPro است.

این دوربین با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات