پاناسونیک تلویزیون‌های‌ مبتنی بر فایرفاکس عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
در نمایشگاه سال گذشته پاناسونیک به طور رسمی موزیلا را به عنوان یکی از شرکای تجاری خود معرفی کرد، ولی از آن زمان تا به حال هیچ تغییری در تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی مشاهده نشده است. در اولین روز نمایشگاه CES، پاناسونیک اعلام کرده که تا اواخر بهار امسال تلویزیون‌های مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس خود را راهی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

امروز پاناسونیک در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES اعلام کرد که تا اوایل تابستان سال آینده تلویزیون‌های 4k هوشمند سری Life+ خود را بر پایه سیستم عامل فایرفاکس راهی بازار خواهد کرد.

اینطور که از تصاویر پخش شده پیدا است، حرکت بین بخش‌های مختلف این سیستم‌ عامل به نرمی صورت می‌پذیرد و رابط کاربری آن برای تلویزیون‌های هوشمند به خوبی بهینه سازی شده است. فایرفاکس در مقایسه با Web Os ‌ در تلویزیون‌ها الجی، امکانات مشابهی را ارائه می‌کند. در رابط کاربری سیستم عامل موزیلا می‌توان به کارت‌های حافظه از طریق شبکه بی‌سیم دسترسی داشت ( نوعی اشتراک گذاری فایل با سایر دستگاه‌ها نظیر تلفن‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی). پاناسونیک به طور مشخص به قیمت این سری تلویزیون‌ها اشاره نکرده، بنابراین کمی باید صبر کنیم تا قیمت آن مشخص شود.

firefox os1
firefox os2

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات