جی‌فلکس ۲ تا پایان ماه فوریه به قیمت ۷۶۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
ساعاتی پیش ال‌جی در جریان برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2015، از نسل جدید گوشی‌هوشمند خمیده‌ی خود، جی‌فلکس ۲ پرده برداشت که در زومیت به معرفی آن و مقایسه جی‌فلکس ۲ با نسل پیشین آن پرداختیم.
تبلیغات

 ال‌جی ساعاتی پیش از نسل جدید گوشی‌هوشمند خمیده‌ی خود، جی‌فلکس ۲ پرده برداشت. این گوشی‌هوشمند علاوه بر بهره‌گیری از قابلیت خمیدگی، دارای ویژگی‌های دیگری نیز هست که آن را به یک گوشی‌هوشمند ممتاز تبدیل می‌کند. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به بهره‌گیری از حافظه‌ی رم DDR4 اشاره کرد که لقب اولین گجت با چنین قابلیتی را نصیب جی‌فلکس ۲ کرده است. جی‌فلکس ۲ از وجود تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و قاب پشتی ترمیم‌پذیر بهره می‌برد.

براساس اطلاعات منتشر شده، ال‌جی این گوشی‌هوشمند را تا پایان ماه ژانویه در کره‌ی جنوبی روانه‌ی بازار خواهد کرد، اما علاقمندان به خرید گوشی در سایر نقاط جهان باید تا ماه فوریه برای خرید این گوشی‌هوشمند صبر کنند.

هنوز اطلاعات مشخصی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده، اما گمانه‌زنی‌های انجام شده حکایت از این داردکه جی‌فلکس ۲ با قیمت ۷۶۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. البته باید تا زمان تایید این گفته‌ها صبر کرد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات