بیانیه‌ی رسمی ال‌جی برای معرفی تلویزیون‌های OLED

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
مطالعه 4 دقیقه
همانطور که در پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس ال‌جی مشاهده کردید، این کمپانی کره‌ای از نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود با WebOS 2.0 رونمایی کرد. این کمپانی ۷ مدل تلویزیون OLED را برای سال جاری در نظر گرفته است. در ادامه بیانیه‌ی رسمی ال‌جی برای معرفی محصولات جدید این شرکت را ملاحظه‌ خواهید کرد.
تبلیغات

دفتر ال‌جی در ایران بیانیه‌ی رسمی تلویزیون‌های OLED این شرکت را در اختیار زومیت قرار داده که در ادامه متن کامل آن آماده است:

لاس‌وگاس، 5 ژانویه 2015- در ادامه عرضه اولین تلویزیون‌های 4K OLED دنیا در سال 2014، شرکت ال‌جی در نمایشگاه بین‌المللی CES که از ششم ژانویه افتتاح می‌شود از تلویزیون OLED توسعه‌یافته خود رونمایی می‌کند. با هفت تلویزیون 4K OLED جدید و متفاوت- مدل‌های انعطاف‌پذیر، منحنی، و تخت با اندازه نمایشگر 55 اینچ (قطر 6/54 اینچ)، 65 اینچ (قطر 5/64 اینچ) و 77 اینچ (7/76 اینچ)- تلویزیون‌های OLED شرکت ال‌جی در کلاس خود بی‌رقیب باقی می‌ماند. این تلویزیون‌ها با الهام از کیفیت تصویر با رنگ‌های سیاه و سایر رنگ‌های عالی به مصرف‌کنندگان تجربه بصری کاملاً جدیدی را ارائه می‌کنند.

oled tv 03

همه تلویزیون‌های 2015 4K OLED از فناوری WRGB که در انحصار ال‌جی است بهره برده‌اند. این ساختار پیکسلی، نوعی زیر پیکسل سفید اضافه می‌کند که رنگ‌های زنده‌تر و گسترده‌تری را تولید می‌کند. این تلویزیون‌ها ویژگی‌های مختلفی را با هم ترکیب می‌کنند تا تصاویر تولید شده رنگ‌های سیاه و سایر رنگها را به صورت تمام و کمال و با نرخ کنتراست بی‌نهایت داشته باشند. فناوری رنگ واقعی بهینه شده شرکت ال‌جی (Optimized True Color) بدون تغییر در روشنائی پایداری رنگ را تثبیت می‌کنند و همچنین با رنگ‌های عالی و طبیعیتر تجربه بصری شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کنند. با حداکثر زمان پاسخ 001/0 میلی‌ثانیه تلویزیون‌های OLED شرکت ال‌جی هزار برابر از تلویزیون‌های LCD صفحه تخت معمولی سریعتر هستند. تلویزیون‌های OLED شرکت ال جی تضمین می‌کنند که حتی بینندگانی که خارج از محور تلویزیون نشسته‌اند نیز از کیفیت تصویری استثنائی در زوایای بصری گسترده لذت ببرند، بر خلاف بیشتر تلویزیون‌های LCD که در این مواقع دچار مشکل بد رنگ شدن تصویر و پائین آمدن کنتراست می‌شوند.

فلسفه طراحی Art Slim ال‌جی طراحی تلویزیون‌های زیبای ال‌جی را به سمتی برجسته با تمرکز روی ساخت تلویزیون‌های تا حد ممکن باریک رهنمون می‌شود در حالی که روی هم رفته سادگی و زیبائی‌شناختی در آنها حفظ شود.

پایه‌ شفاف این تلویزیون‌ها معلق بودن صفحه نمایش را در ذهن تداعی می‌کند و با کاهش مزاحمت تصویری اطراف صفحه نمایش تجربه بصری بیننده به بیشترین حد ممکن می‌رسد. توجه به جزئیات با وسواس زیادی انجام گرفته است (حتی به منظور پرداختی مسطح، پوشش پشت تلویزیون بدون هیچگونه بست یا سوراخ است). هرچند که تلویزیون منحنی‌شکل ممکن است مانند اثر هنری به نظر برسد، ال‌جی همچنین طراحی تختی برای آنهایی که به دنبال طراحی ساده و نه چندان شلوغ هستند دارد.

در راستای تکمیل طراحی و تصویر بی‌نظیرشان، تلویزیون‌های 2015 OLED شرکت ال‌جی از صدایی پیشرفته برخوردار است که با همکاری متخصصان صدای شرکت Harman/Kardon توسعه یافته است. این فناوری تضمین می‌کند که در این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر بی‌نقص با صدایی عمیق و قدرتمند تکمیل می‌شود. سیستم ULTRA Surround که به بلندگوهای 2/4 کانال اضافه شده است تجربه‌ای ناب از کیفیت صدایی قدرتمند منتقل می‌کنند.

oled tv 01

همه تلویزیون‌های 4K OLED سال 2015 از ویژگی webOS 2.0 بهره می‌برند که آخرین ورژن پلتفرم انحصاری تلویزیون هوشمند شرکت ال‌جی است. پلتفرم webOS 2.0 تجربه‌ای ساده‌تر و آسانتر و شهودی‌تر با اینترفیسی بهبودیافته و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مؤثر را ایجاد می‌کند. این پلتفرم سادگی و راحتی را در راستای سطحی جدید با کاهش زمان راه‌اندازی (بوت) و بهینه‌سازی منو توسط کاربر روی نوار ابزار Launcher Bar که اجازه اضافه‌کردن و پاک‌کردن ساده‌تر آیتم‌ها را می‌دهد به کار می‌گیرد.

این کیو لی، رئیس و مدیر اجرائی بخش لوازم صوتی و تصویری شرکت ال‌جی می‌گوید: ال‌جی نوآوری را با ساخت این فناوری تلویزیون شگفت‌انگیز به تسخیر خود درآورده است. شرکت ال‌جی معتقد است که این فناوری رهبری تلویزیون‌های آینده را بدست خواهد گرفت و ما قصد داریم تلویزیون‌های OLED را تا زمانی که گزینه‌ای مانا برای تمامی مصرف‌کنندگان باشد توسعه و گسترش دهیم.

در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015، رهبری تلویزیون‌های OLED توسط انجمن Consumer Electronics با جوایز 2015 CES Innovation Awards به رسمیت شناخته شده است. این جوایز برای تلویزیون 4K OLED 77 اینچ، تلویزیون 4K OLED منحنی Floating Art Slim 65 اینچ و 4K OLED تخت Floating Art Slim 55 اینچ است.

بازدیدکنندگان در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 امیدوارند با توقف مقابل غرفه ال‌جی (واقع در مرکز همایشات لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204) از ششم تا نهم ژانویه تلویزیون‌های OLED شگفت‌انگیز این شرکت از جمله سه برنده جایزه CES Innovation Award را از نزدیک تجربه کنند.

برای اطلاعات بیشتر از صفحه اخبار آنلاین ال‌جی در دیدن فرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات