دیزایر 320 اچ‌تی‌سی معرفی شد: نمایشگر 4.5 اینچ، پردازنده چهار هسته‌ای و دوربین با توانایی ضبط ویدیو 1080p

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در CES امسال تمرکز خود را بر روی دستگاه‌های خط دیزایر قرار خواهد داد و اولین محصولی که به تازگی از این خط تولید توسط کمپانی تایوانی معرفی شده، دیزایر 320 است. دیزایر 320 یک برادر جوان‌تر دارد که دیزایر 310 نام دارد. دیزایر 310 دقیقا سال پیش همین حوالی معرفی شد و حالا برادر این دستگاه یعنی دیزایر 320 با مشخصاتی مشابه به دنیای محصولات هوشمند وارد شده است.
تبلیغات

این محصول جدید از اچ‌تی‌سی همان اندازه ۴.۵ اینچی را حفظ کرده و رزولوشن آن نیز بدون تغییر ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل در نظر گرفته شده است. قلب این دستگاه زیبا را یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز تشکیل می‌دهد و اچ‌تی‌سی مقدار ۵۱۲ مگابایت تا ۱ گیگابایت حافظه رم را وابسته به منطقه عرضه محصول همراه با ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌کند.

desire-320

جالب است که دیزایر ۳۲۰ به اندروید ۴.۴ کیت‌کت مجهز شده و بدون توجه به اینکه کدام مقدار حافظه ذخیره سازی را خواهید خرید، به یک کارت Micro SD برای ارتقای مقدار حافظه دیزایر ۳۲۰ نیاز پیدا خواهید کرد. نسخه ۴ گیگابایت این موبایل تنها ۱.۵ گیگابایت حافظه داخلی را برای شما باقی می‌گذارد.

دوربین پشتی این محصول ۵ مگاپیکسل رزولوشن دارد و قادر به ضبط ویدیو‌هایی با کیفیت 1080p است. دوربین جلویی هم با رزولوشن VGA همراه شده است.

در بخش ارتباطات این دستگاه از شبکه‌های 2G و 3G پشتیبانی می‌کند و سیم‌کارت کاربر نیز به صورت میکرو سیم در محصول جای خواهد گرفت. باتری گوشی هوشمند جدید خط دیزایر ۲۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت تعبیه شده و به گفته کمپانی تولید کننده می‌تواند تا ۱۲ ساعت گفتگو با شبکه 3G و ۶۹۰ ساعت به صورت آماده به کار دوام بیاورد.

HTC-Desire-320-gets-unveiled

دیزایر ۳۲۰ اچ‌تی‌سی به زودی در بریتانیا عرضه خواهد شد و پس از آن در سایر بازار‌های جهانی در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت پیش‌سفارش این محصول ۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات