ال‌جی جدیدترین یخچال Door-in-Door خود را معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
یخچال‌های Door-in-Door ال‌جی به شما اجازه می‌دهند بدون اینکه هوای سرد محفظه اصلی یخچال خارج شود، غذا‌های مورد علاقه خود رو بردارید. این درها که در واقع دَرِ کوچکتر داخل دَرِ بزرگتر یخچال جا خوش کرده‌اند، می‌توانند محفظه‌ای مناسب برای نگهداری ماست، تنقلات و دیگر غذا‌هایی باشند که شما ممکن است بیشتر به آن‌ها سر بزنید.
تبلیغات

تولید یخچال‌های جذاب Door-in-Door در کمپانی ال‌جی اتفاق تازه‌ای نیست و این غول کره‌ای در CES امسال تنها مدلی با ظرفیت بیشتر را البته با قیمت ۵.۹۹۹ دلاری به نمایش گذاشته است. 

یخچال Door-in-Door قبلی ال‌جی با مدل LFXS32766S می‌توانست ۳۲ فوت مکعب فضا را در اختیارتان بگذارد که در مدل جدید  ۲ فوت مکعب به این مقدار فضا اضافه شده است. این یخچال می‌تواند به خوبی تمام این فضا را خنک نگه دارد.

2-lg-multi-door-refrigerato

این یخچال بزرگ با طراحی زیبا توانسته دو در را در بخش راست و چپ خود مخفی کند. باز کردن در سمت چپ با یک اهرم دَرِ پایین پنل یخچال و باز کردن دَرِ سمت راست تنها با یک دکمه در بخش سمت راست پنل این محصول صورت می‌گیرد. جنس بدنه این بخش‌های یخچال نیز از شیشه خمیده‌ای طراحی شده که مانع از گرفتن اثر انگشت می‌شود.

یخچال LPXS34886C همچنین گزینه عیب‌یابی مخصوصی دارد که توسط اپلیکیشن مخصوص اندروید آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات