دستگاه میان رده جدید هواوی تنها ۶۴ دلار قیمت خواهد داشت

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
به خوبی هواوی را با گوشی‌های مقرون به صرفه‌اش می‌شناسیم. این کمپانی چینی که در رقابت با شرکت‌های معروف دیگر چینی همچون شیائومی و میزو در فکر عرضه محصولاتی با قیمت مناسب و مشخصات بالا است، قصد دارد به زودی گوشی‌هوشمندی میان رده را تنها با قیمت ۶۴ دلار معرفی کند.
تبلیغات

پیش از این دستگاهی از کمپانی تازه به شهرت رسیده شیائومی با قیمت ۶۴ دلار مجوز گرفته بود و حالا هواوی برای عقب نماندن از رقیب تازه از راه رسیده‌ی خود، قصد دارد دستگاهی را با قیمتی مشابه معرفی کند. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، طراحی جلویی و پشتی این دستگاه شایعه‌شده را نشان می‌دهد. این تصویر به تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. 

این گوشی هوشمند ارزان به پردازنده Leadcore مجهز خواهد بود و همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، دوربین دستگاه از فلش LED محروم است. گزارش شده که این دستگاه از شبکه‌های مخابراتی چین پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دو سیم‌کارت را در خود جای دهد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند جدید از هواوی می‌توان به نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن 720p، حافظه رم ۱ گیگابایت، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل اشاره کرد.

این مشخصات فنی در مقایسه با قیمت ۶۴ دلاری، به هیچ وجه بد به نظر نمی‌رسند و ما را درباره تصمیم هواوی برای قیمت ۶۴ دلاری این دستگاه به شک می‌اندازند. باید برای به واقعیت پیوستن این شایعه منتظر باشیم و ببینیم هواوی واقعاً این دستگاه را با قیمت ۶۴ دلار به بازار خواهد آورد؟ نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات