Omate دو ساعت هوشمند دایره‌ای به مجموعه محصولات خود اضافه کرد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
برند Omate در زمینه‌ی وارد کردن ساعت‌های هوشمند خوش‌ساخت به بازار شهرت خوبی برای خود کسب کرده است. اکنون برای آغاز سال 2015، این کمپانی از همان چیپ پردازشی MediaTek Aster مدل MT2502 در کنار صفحه‌نمایش لمسی Lutetia بهره برده تا دو محصول جدید با طراحی دایره‌ای را به بازار عرضه کند.
تبلیغات

این کمپانی سال گذشته ساعت‌هوشمند مدل X خود را که در سمت چپ تصویر بالا شاهدش هستید با قیمت 129 دلار، و مدل 169 دلاری Lutetia را که دومین مورد از سمت چپ است را روانه‌ی بازار کرد. نمایشگر به کار رفته در دو مدل جدید Roma و Racer که به ترتیب دومی و اولی از سمت راست هستند، از مدل تقریباً دایره‌ای سال پیش الگو گرفته است. مدل Racer همانطور که از ظاهرش هم پیداست، نمونه‌ای اسپورت از برادر دایره‌ای خود با محوریت استفاده‌ی ورزشی خواهد بود.

همچون مدل‌های قبلی، ساعت‌های هوشمند جدید Omate نیز از عملکردهایی پایه‌ای نظیر انتقال اعلان‌ها، رهگیری و ثبت فعالیت‌ها و شخصی‌سازی پوسته‌ی ساعت بهره می‌برند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت این مدل‌های جدید نیز همچون نمونه‌های ارائه شده‌ی سال پیش، کاربر را تا یک هفته از نظر عمر باتری همراهی کنند.

وب‌سایت رسمی Omate در حال ثبت پیش‌سفارش برای مدل تنومند Racer با قیمت 99 دلار است که البته این شرایط تنها تا تاریخ 15 ژانویه برقرار خواهد بود. قیمت این محصول پس از این تاریخ تا 31 ژانویه 129 دلار در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود عرضه‌ی آن از اواخر فوریه آغاز شود. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مدل فلزی Roma در دسترس نیست؛ اما گفته می‌شود که به لطف همکاری Omate با Richline Group، مدل‌های جدید ساعت هوشمند این کمپانی تا ماه مارس (حدود 3 ماه دیگر) در خرده‌فروشی‌ها و جواهر فروشی‌های ایالات متحده و انگلیس در دسترس قرار خواهد گرفت.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات