آئودی انویدیا درایو CX را با پرولوگ به خیابان‌ می‌آورد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش انویدیا در کنار تراشه‌ی جدید خود، تگرا ایکس‌وان، از سیستم رانندگی هوشمند خود، درایو سی‌ایکس نیز پرده برداشت. آئودی به‌عنوان یکی از خودروسازان نامدار دنیای فناوری، سیستم درایو سی‌ایکس را در کالبد خودروی مفهومی خود، پرولوگ که قرار است به‌عنوان یک محصول تجاری روانه‌ی بازار شود، به کار گرفته است.
تبلیغات

 در جریان برگزاری کنفرانس انویدیا در CES 2015، ریکی هودی، قائم مقام کمپانی آئودی مدیرعامل کمپانی انویدیا را روی سن همراهی کرد و از برنامه‌های آئودی برای تبدیل‌شدن به مدرن‌ترین خودروساز جهان سخن به میان آورد. هودی فناوری را منجر به افزایش سرعت چرخه‌ی طراحی و تولید محصولات توسط آئودی خواند؛ بطوریکه این کمپانی پس از معرفی تراشه‌ی تگرا کی‌وان توسط انویدیا در نمایشگاه سال گذشته، محصولاتی را مبتنی بر این تراشه و تنها پس از گذشت یک سال روانه‌ی بازار کرده است.

پیش‌تر چرخه‌ی تولید خودروها نیازمند سپری کردن بازه‌ی زمانی پنج ساله بود؛ از این‌رو استفاده از فناوری‌های جدید در خودروهای تولیدی غیرممکن به‌نظر می‌رسید. در حالی که آئودی موفق شده تا با استفاده از فناوری و همکاری با کمپانی‌هایی جون انویدیا، چرخه‌ی تولید محصولات را کاهش داده و در نتیجه آخرین فناوری‌های روز را در محصولات خود مورد استفاده قرار دهد.

AudiNvidiaInt

آئودی پرولوگ برای اولین بار در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۴ که چند ماه پیش برگزار شد، به نمایش درآمد؛ حال آنکه آئودی در نمایشگاه CES 2015، این خودرو را با بهره‌گیری از سیستم درایو سی‌ایکس انویدیا معرفی می‌کند.

آئودی اعلام کرده که این خودرو یک محصول مفهومی باقی نمانده و در آینده‌ی نزدیک به عنوان یک محصول تجاری روانه‌ی بازار خواهد شد. هنوز زمان عرضه‌ی این خودرو به بازار مشخص نیست؛ اما با توجه به سخنان قائم مقام آئودی می‌توان به این نتیجه رسید که باید در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی خودروی آئودی با آخرین فناوری‌های روز به بازار باشیم.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات