تصاویر نسخه موبایل ویندوز 10 فاش شد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
اواخر سپتامبر سال 2014  یعنی چیزی حدود 3 ماه قبل بود که مشخص شد شرکت مایکروسافت در تلاش برای ایجاد تجربه واحد کاربری در پلت‌فرم‌های مختلف خود با معرفی ویندوز 10 است. به تازگی تصاویری از نسخه موبایل ویندوز 10 فاش شده است.
تبلیغات

در واقع با معرفی ویندوز 10، شرکت مایکروسافت بطور تلویحی از مرگ ویندوزفون سخن گفت؛ چرا که دیگر فرقی نمی‌کند که شما از رایانه، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی‌هوشمند استفاده کنید؛ ویندوز 10 سیستم‌عاملی خواهد بود که تجربه کاربری واحدی را به شما ارائه می‌کند.

نسخه دسکتاپ ویندوز 10 در حال حاضر در فاز بتای دوره آزمایشی خود است و علاقه‌مندان می‌توانند تغییرات اعمال شده تا اینجای کار را در آن مشاهده کنند؛ ولی نسخه موبایل آن هنوز از دید عموم مخفی مانده است. اما به تازگی عکس‌هایی از سوی برخی منابع منتشر شده که گفته می‌شود تصاویر منتسب به نسخه موبایل ویندوز 10 است.

Alleged-shots-of-Windows-10-for-smartphones4

صفحه خانه معروف ویندوز با کاشی‌های زنده و لیست نرم‌افزارها در کنار تصویر زمینه‌ی کاملاً توسعه‌یافته در این تصاویر دیده می‌شود. در صورتی که شناخت زیادی از ویندوزفون ندارید شاید بد نباشد که بگوییم در حال حاضر آخرین نسخه ویندوزفون، نسخه 8.1 است و در آن تصاویر زمینه، فقط کاشی‌ها را می‌پوشانند و پشت سر آنها پوشیده نمی‌شود. همچنین لیست برنامه‌ها قابل شخصی‌سازی نیست.

Alleged-shots-of-Windows-10-for-smartphones

البته ممکن است این تصاویر کمی دست‌کاری شده باشند؛ بنابراین هنوز برای قضاوت کمی زود است. بدون تردید خیلی زود اخبار جدید و موثق‌تری در مورد نسخه موبایل ویندوز 10 خواهیم شنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات