با این اپلیکیشن ویدیو رکوردهای گینس را در ویندوز فون تماشا کنید

یک‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مایل هستید تا ویدیو مربوط به رکوردهای گینس را تماشا کنید؟ اگر یک گوشی ویندوز فونی داشته باشید می‌توانید با نصب اپلیکیشن اختصاصی رکوردهای گینس، این کار را انجام دهید.
تبلیغات

علاوه بر ویدیوهای مربوط به رکوردهای گینس می‌توانید اطلاعات جالبی از اسناد ثبت شده در مورد هر کدام را مشاهده کنید. تماشای این ویدیوها علاوه بر جذابیت‌های خاصی که دارند، دانش ما در زمینه‌های مختلف را نیز افزایش می‌دهند.

در این اپلیکیشن ویدیو مربوط به رکوردهایی همچون، بزرگ‌ترین لگو، بزرگ‌ترین کلکسیون استار وارس، کوچک‌ترین شعاع در چرخش ۳۶۰ درجه‌ی ماشین و غیره را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این‌ها می‌توانید از طریق اپلیکیشن گینس، ویدیو مربوط به کوچک‌ترین خودرو دنیا را تماشا کنید یا دیگر موارد عجیب که بعضا باور آن‌ها سخت را ببینید.

اپلیکیشن رکوردهای گینس در حال حاضر به صورت مجانی در اختیار کاربران ویندوز فون قرار گرفته است. در بروز رسانی اخیر این برنامه، ویدیوهای بیشتری اضافه شده است و مشکلات نسخه‌ی قبلی نیز رفع شده.

اگر یک گوشی ویندوز فونی در اختیار داشته باشید می‌توانید اپلیکیشن رکوردهای گینس را از این آدرس دریافت و بر روی گوشی خود نصب کنید.

منبع PhoneArena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات