زوم‌گیم: Island Raiders، هجوم قهرمانان به جزایر

یک‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در زوم‌گیم امروز قصد داریم یک بازی استراتژیک محبوب را به شما معرفی کنیم. بازی Island Raiders از شرکت نام آشنای Tap4Fun، نه تنها‌ المان‌های کاملی از سبک استراتژیک را در خود دارد، بلکه ویژگی‌هایی از ژانرهای نقش‌آفرینی و مبارزه‌ای را هم به ارث برده است.
تبلیغات

همکاری خوب کافه بازار و شرکت Tap4Fun برای پشتیبانی از واحد پول ریال و سیستم پرداخت شتاب، باعث شده است تا بازی‌های خوب و با کیفیت این شرکت مانند King’s Empire و Spartan Wars که قبلا هم به معرفی آنها پرداخته بودیم، از استقبال خوبی در ایران برخوردار شوند. حال بازی دیگر این شرکت به نام IslandRaiders، شاید در نگاه اول ما را به یاد Clash of Clans بیاندازد، ولی از سبک و سیاق متفاوت‌تری نسبت به آن برخوردار است که می‌تواند حتی مارا بیشتر هم سرگرم کند.

Island-Raiders

مهم‌ترین مشخصه‌ مهاجمان جزیره، قهرمانان بازی هستند. بازیکن با اینکه کنترل کامل بر روی قلمروی خود دارد و به ارتقا‌ی پایگاه‌ها و منابع خود می‌پردازد، از طرفی هم می‌تواند به جزئیات قهرمان خود بپردازد و آن را هم تقویت کند. این قهرمانان در هنگام حمله به دیگر قلمروها، کارایی اصلی خود را نشان می‌دهند. مانند اکثر بازی‌ها، شما نیروهایی برای مبارزه و غارت به پایگاه دشمن سرازیر می‌کنید که قابلیت کنترل مستقیم ندارند، اما شما می‌توانید قهرمان خود را کنترل کنید و مانند یک بازی استراتزیک هم‌زمان (Real-Time) به او فرمان بدهید که به کدام طرف برود و کجا را مورد هدف قرار دهد.

قلمرو قابل گسترش است و پایگاه‌ها قابلیت ارتقا دارند. رابطه‌ی بین پایگاه‌ها از طریق راه‌هایی است که بین آن‌ها ایجاد می‌کنید و همین عامل سبب می‌شود تا قلمروی از هم گسیخته نداشته باشید. بازی دارای یک سری مراحل تک نفره هم است و داستان ریز و نه چندان مهمی را هم دنبال می‌کند، اما بخش مهم قضیه، رقابت‌های جهانی و گسترش قلمرو است که برای موفقیت نیاز دارید تا با دیگر بازیکن‌ها اتحاد تشکیل دهید.

island raiders

خوشبختانه بازی وابستگی زیادی به سیستم پرداخت درون بازی ندارد و شما تا بی‌نهایت می‌توانید پیشرفت کنید. سیستم پرداخت درون بازی به صورت اختیاری برای تسریع در پیشرفت و خرید منابع بیشتر در بازی تعبیه شده است. پشتیبانی بازی از واحد پول ریال و سیستم پرداخت شتاب، کار را برای گیمرهای ایرانی راحت‌تر کرده است.

اگر به دنبال یک بازی متفاوت در سبک استراتژیک هستید و دوست دارید تا قهرمانی قابل کنترل در بازی داشته باشید، Island Raiders یک پیشنهاد خوب و مهیج برای شما خواهد بود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات