ساخت کنترلرهای پلی‌استیشن‌ 4 و ایکس‌باکس‌وان از طلای 24 عیار

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
تولید کنترلر‌هایی فوق‌العاده خاص برای پلی‌استیشن‌ 4 و ایکس‌باکس‌وان، از جنس طلای 24 عیار!
تبلیغات

 ColorWare که پیش از این هم سابقه‌ی تولید ابزارهای شخصی‌سازی شده‌ی جالبی را داشته، اوایل هفته‌ی گذشته از کنترلر‌هایی از جنس طلای 24 عیار پرده برداشت که زیبایی فوق‌العاده‌ی دارد. این کنترلر‌ها با قیمت 300 دلار، یعنی قیمتی برابر با کنسول‌های پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس ‌وان، برای فروش معرفی شدند و باتوجه‌به قیمت آن‌ها که مسلما هر کسی از عهده‌ی خریدشان بر نمی‌آید، تنها 25 عدد از هر کدام از این کنترلر‌ها به تولید رسید.

24g2
24g22

شاید برای شما هم عجیب باشد اما باید بگوییم که تمام این 50 کنترلر به فروش رفته‌اند! ColorWare تأیید کرده است که کنترلر‌های سونی بسیار زود‌تر از ایکس ‌باکس‌ وان به اتمام رسیده‌اند که این موضوع می‌تواند شکست دیگری برای مایکروسافت در رقابت‌های اخیرش با سونی و پلی ‌استیشن 4 قلمداد شود.

البته از طرفی، به نقل از kotaku  این موضوع را می‌توان به نفع مایکروسافت هم برداشت کرد. چرا‌که از این خبر می‌توان نتیجه گرفت که طرفداران ایکس ‌باکس ‌وان بسیار باهوش‌تر از طرفداران پلی ‌استیش ‌4 بوده‌اند و قیمتی معادل یک کنسول بازی کامل را، برای یک کنترلر تجملی خرج نکرده‌اند. نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ آیا خرید کنترلر بازی از جنس طلا را منطقی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات