یک طرح، یک نگاه: دستبند همه کاره

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
با یک نگاه کلی به این دستبند، شاید آن گونه که باید و شاید متوجه مزایای جالب توجه آن نشوید، این به ظاهر دستبند ساده، ۲۵ ابزار مختلف و کاربردی دارد.
تبلیغات

با یک نگاه کلی به این دستبند، شاید آن گونه که باید و شاید متوجه مزایای جالب توجه آن نشوید، اما بهتر است بدانید این به ظاهر دستبند ساده، ۲۵ ابزار مختلف و کاربردی را روی خود جای داده است. محصولی با ظاهری شیک و مدرن که در عین حال قابل استفاده بوده و می‌توان آن را با خود همه جا برد. یک جعبه ابزار مجهز که خیلی راحت روی دست شما جای می‌گیرد.

شرکت لدرمن (Leatherman)، یک دستبند چند منظوره و قابل پوشیدن به بازار ارائه داده است که به سادگی روی مچ بسته می‌شود. اگرچه در نگاه اول این محصول بسیار ساده به نظر می‌رسد، ولی در واقع 25 ابزار کاربردی و مهم در پیکر بندی آن جای گرفته‌اند.

دستبند همه کاره

هر تکه از این دستبند قاب تعویض و جابجایی بوده و می‌توان به راحتی و بسته به شرایط و موارد استفاده، یک قطعه که کمتر مورد نیاز است را با یک قطعه کاربردی‌تر تعویض کرد. حتی با کم و زیاد کردن قطعات می‌توان دستبند را تنگ یا گشاد کرد. حتی یک ساعت اصل و ساخت سوئیس نیز برای قرارگیری در میان این قطعات آماده شده تا ظاهر دستبند را به یک ساعت جالب و خوش ظاهر تغییر دهد. این ساعت که "QM1" نامیده می‌شود، به خاطر وجود کریستال‌های یاقوت کبود بسیار مقاوم و ضد خش بوده و به لطف صفحه‌ی خمیده‌اش، بازتاب نور را تا حد ممکن کم کرده، به علاوه این ساعت ضد آب است.

دستبند همه کاره

از جلمه‌ی ابزارهایی که در قالب این دستبند ارائه شده‌اند می‌توان به پیچ گوشتی، آچاربکس، ابزار برش شیشه، درب قوطی بازکن و دیگر ابزار آلات پرمصرف اشاره کرد.

جنس این دستبند از فولاد مقاوم و ضد زنگ بوده که در مقابل آسیب یا هر نوع فرسودگی مقاومت بالایی دارد. هرکدام از قطعات آن ممکن است در دو یا چند مورد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این ابزاری مناسب برای مسافرت بوده و به دلیل عدم وجود چاقو در میان قطعات آن، بی هیچ مشکلی از دروازه‌های امنیتی فرودگاه یا هر مکان حفاظت شده‌ی دیگر عبور داده می‌شود.

دستبند همه کاره

لدرمن در نظر دارد نمونه‌ی اولیه این دستبند را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای، تابستان امسال و در نیمکره‌ی شمالی به بازار عرضه کند. اما نمونه‌ای که ساعت ضد آب ساخت سوئیس را نیز در برمی‌گیرد، پاییز روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت رسمی این محصول هنوز اعلام نشده، اما بنابر تخمین شرکت رقمی بین 150 تا 200 دلار برای آن متصور است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول توجه شما را به ویدیوی زیر جلب می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات