زوم‌اَپ: نسخه‌ی متریال اپلیکیشن Walkman سونی

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن واکمن یکی از محبوب‌ترین و حرفه‎ای‎ترین اپلیکیشن‎های پخش موسیقی است که حالا ظاهر جذاب‌تری به خود گرفته است.
تبلیغات

از سونی می‌توان به عنوان یک شرکت خوب در زمینه‌ی پشتیبانی محصولاتش، به‌خصوص در زمینه‌ی نرم‌افزاری نام برد که در اولویت بودن رضایت مشتری را در حرف و عمل ثابت کرده است. همانطور که می‌دانید سونی به طور مرتب و بدون وقفه از سال‌ها پیش اپلیکیشن‌های اختصاصی خود، به‌ ویژه  Walkman ،Album ،Movie را از لحاظ بروزرسانی پشتیبانی کرده و می‌کند.

روز گذشته نیز این شرکت برای اپلیکیشن واکمن خود یک بسته‌ی بروزرسانی منتشر کرد که با تمام بروزرسانی‌های قبلی متفاوت بود و بسیاری از کاربران را متعجب و خوشحال کرد.

سونی این بار سراغ طراحی متریال رفته و شروع به سازگار کردن اپلیکیشن‌های خود از لحاظ ساختاری و ظاهری با اندروید آب‌نبات‌چوبی کرده است. واکمن اولین نرم‌افزاری است که طراحی متریال را به اپلیکیشن‌های سونی موبایل آورده و محبوبیت آن با این بروزرسانی بیش از پیش نیز شده است.

walkmanmat23

واکمن همیشه از پلیرهای قوی و صاحب نام بوده که به عقیده‌ی بسیاری، از کیفیت فوق‌العاده حرفه‌ای و بالاتری نسبت به پلیرهای دیگر برخوردار است. وجود یک اکولایزر قوی، و ویژگی‌های متنوعی مانند نمایش Visualizer هنگام پخش موسیقی نیز به هر چه کامل‌تر شدن این اپلیکیشن کمک زیادی کرده است.

اگر از طرفداران همیشگی اپلیکیشن واکمن سونی هستید، و یا به دلیل طراحی متریال آن مشتاق به دانلود کردن این اپلیکیشن شده‌اید، می‌توانید با استفاده از این لینک اقدام به دریافت آن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات