قاب محافظ منتسب به آیپد ۱۲ اینچی فاش شد

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
این روزها اخبار و شایعات بسیاری در رابطه با آیپد جدید اپل منتشر می‌شود که غالب آن‌ها در رابطه با یک موضوع تفاهم و اشتراک دارند و آن هم تغییر ابعاد آیپد جدید و وجود یک صفحه نمایش ۱۲ یا ۱۲.۹ اینچی در این محصول است. با ما در بررسی شایعه جدیدی که با درز یک تصویر از قاب این تبلت منتشر شده است، همراه شوید.
تبلیغات

 رسانه‌ی فرانسوی، Nowhereelse روز سه شنبه با انتشار تصویری از قاب محافظ آیپد که ادعا می‌شود متعلق به آیپد نسل بعدی اپل است، به شایعات پیرامون این محصول که به وجود یک صفحه نمایش ۱۲ آن اشاره دارند، دامن زد. 

iPad-Pro-Air-Plus-Coque-01

شکاف‌های ایجاد شده در چهار گوشه این قاب، از وجود چهار اسپیکر جداگانه در نسل بعدی آیپد که پیش از این شایعه شده بود با وجود دو بلندگو در بالا و دو بلندگو در پایین، از قدرت صدای خوبی بهره خواهد برد، خبر می‌دهد. 

باقی شکاف‌ها و بخش‌های قاب محافظ از جمله محل دوربین پشتی، دکمه استندبای در بالا و دکمه‌های افزایش و کاهش صدا در گوشه‌ها مشابه قاب‌های iPad Air 2 بوده و تفاوت بخصوصی در آن‌ها دیده نمی‌شود. البته شکاف دیگری در میانه سمت راست این قاب نیز به چشم می‌خورد که هنوز کارآیی و استفاده آن مشخص نیست. 

نظر شما چیست؟‌ آیا آیپد ۱۲ اینچی می‌تواند مجددا فروش بالای سال‌های گذشته‌ی آیپد را تکرار کند؟ آیا بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش آیپد می‌تواند مشتریان لپ‌تاپ‌ها را به سمت این محصول جذب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات