زوم‌اَپ: تجربه‌‌ی عکس‌های سه بعدی در تلفن همراه با اپلیکیشن Seene

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر از علاقه‌مندان به اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری تصاویر مانند اینستاگرام هستید، Seene برای شما یک نرم‌افزار هیجان‌انگیز و جالب‌توجه خواهد بود.
تبلیغات

کاربرد اصلی این نرم‌افزار مانند اینستاگرام، اشتراک‌گذاری تصاویر است، با این تفاوت که تمامی عکس‌های این نرم‌افزار، سه‌بعدی و بدون نیاز به عینک خواهند بود.

Seene یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای اندروید و ios است که مطمئنا در اولین ورود شما را مجذوب خود خواهد کرد. این برنامه شباهت‌های بسیاری به اینستاگرام دارد، از ظاهر برنامه گرفته تا کاربرد آن که به نوعی همان اشتراک‌گذاری تصاویر به حساب می‌آید.

با این حال موضوعی که Seene را به یک اپلیکیشن خاص و متفاوت تبدیل کرده است استفاده از عکس‌های سه‌بعدی به جای عکس‌های معمولی در آن است. شما در این اپلیکیشن حتی یک عکس معمولی هم مشاهده نخواهید کرد و تمامی عکس‌ها به صورت سه‌بعدی تهیه شده به طوری که شما با تکان دادن گوشی می‌توانید اطراف سوژه‌ی حاضر درعکس را نیز مشاهده کنید. برای مثال در عکسی از صورت یک پسربچه، شما با حرکت گوشی به چپ یا راست می‌توانید کمی از اطراف آن را هم مشاهده کنید که تجربه‌ای فوق‌العاده را برایتان رقم خواهد زد.

seene2

هنگام ورود اول به اپلیکیشن، در صفحه‌ی اول شما با یک تصویر نمونه مواجه خواهید شد که به کمک آن توضیحات بالا را بهتر درک خواهید کرد. با این‌حال می‌توانید با مراجعه به سایت seene.co برنامه با تصویر نمونه‌ای که برای معرفی این سرویس در نظر گرفته شده است و حرکت نشانگر ماوس روی آن، به‌طور واضح‌تری با این سبک از عکس‌های سه‌بعدی آشنا شوید.

شما علاوه بر مشاهده‌ی عکس‌های بسیار زیادی که توسط کاربران مختلف در نرم‌افزار ارسال شده‌اند، خودتان هم می‌توانید به تولید این گونه عکس‌ها بپردازید. با کلیک بر روی دکمه‌ی مخصوص این امر در اپلیکیشن، شما به بخشی منتقل خواهید شد که به طور کامل و با حوصله به شما آموزش تهیه‌ی این تصاویر را می‌دهد. امکان تهیه‌ی عکس‌های سه بعدی به سبک Seene برای تمام گوشی‌ها مهیا شده است با این حال برای تهیه‌ی عکس‌هایی به خوبی نمونه تصاویری که در برنامه مشاهده خواهید کرد، باید دقت و حوصله‌ی زیادی را صرف این کار کنید.

استفاده از این نرم‌افزار نیازمند اکانت شخصی نیست و در همان اولین ورود بدون نیاز به ثبت‌نام در برنامه، قادر به مشاهده‌ی عکس‌ها خواهید بود؛ با این حال برای امکانات بیشتر، مانند لایک کردن یا اشتراک گذاشتن عکس‌ها، به یک نام کاربری احتیاج خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات