با اپلیکیشن بلولینک هیوندای، خودروی خود را با ساعت‌هوشمند روشن کنید

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES، هیوندای خبر از رونمایی از فناوری جدید خود در رابطه‌ با گجت‌های پوشیدنی داده است. با استفاده از سیستم بلولینک هیوندای و اپلیکیشن توسعه یافته برای اندروید ور، می‌توان خودرو را با فرامین صوتی روشن کرد.
تبلیغات

هیوندای اعلام کرده که در نمایشگاه CES از سیستم خود برای استفاده از ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور پرده خواهد برداشت. با استفاده از این سیستم کاربران قادر خواهند بود تا با ساعت‌های‌هوشمند خود که از اندروید ور بهره می‌برند، خودروی خود را استارت بزنند. استفاده از این سیستم امکان بهره‌گیری از دستورات صوتی را نیز امکان‌پذیر کرده که در اینصورت کافی است تا با صدور یک دستور صوتی، خودروی خود را روشن کنید.

هیوندای از جمله‌ی خودروسازانی است که سعی دارد تا خود را در میان خودروسازان سطح اول جهان مطرح کند. این کمپانی کره‌ای آخرین خودروسازی نخواهد بود که از ساعت‌های‌هوشمند پشتیبانی می‌کند و باید در انتظار سایر خودروسازان باشیم تا محصولات و سرویس‌های خود را در این حوزه معرفی کنند. استفاده از اپلیکیشن‌ها برای ارتباط با خودروها در حال همه‌گیر شدن است، بطوریکه چندی پیش، متیو پیشینس، یکی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندروید ور، اپلیکیشن غیررسمی را برای ارتباط با تسلا منتشر کرد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند سان‌روف خودرو را باز یا بسته کنند. انتظار می‌رود قابلیت ارتباط با ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور با طیف گسترده‌ی محصولات این کمپانی که به سیستم ناوبری بلو لینک هیوندای مجهز هستند، کار کند. در اینصورت باید شاهد صدور فرامین صوتی با استفاده از دستورات صوتی به خودروهای چون سوناتای مدل ۲۰۱۲ باشیم. علاوه بر هیوندای، پیش‌تر اخباری مبنی بر همکاری مرسدس‌بنز با پبل منتشر شده بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات