زوم‌اَپ: با Ansa، اثری از پیام‌های خود باقی نگذارید

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گاهی باقی ماندن پیام‌های ارسال شده در گجت افرادی که با آن‌ها گفتگو می‌کنیم، دردسرساز می‌شود، از این‌رو پاک کردن پیام‌ها یک قابلیت کاربردی است که اپلیکیشن ارتباطی Ansa در اختیار کاربران قرار می‌دهد.با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

آنسا اپلیکیشن پیام‌رسان جدیدی است که امکان پاک کردن پیام‌ها را پس از ارسال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورتی که علاقه‌ای به باقی ماندن پیام‌های ارسالی روی گوشی‌هوشمند یا تبلت طرف مقابلی که با آن گفتگو می‌کنید، نداشته باشید، با فعال کردن قابلیت Off The Record ٬ پیام‌ها ۶۰ ثانیه پس از خواند شدن توسط کاربر مقابل، بصورت خودکار پاک می‌شوند. اما این تنها قابلیت آنسا نیست. در صورتی که بصورت ناخواسته و در حالت غیرفعال بودن Off The Record نیز پیامی را ارسال کنید، می‌توانید براحتی آن را پاک کنید. قابلیت Sync Deletion امکان پاک کردن پیام‌های ارسال شده را از روی گوشی‌هوشمند شما، طرف مقابل و سرور‌های آنسا به‌راحتی امکان‌پذیر می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن که شخصیت کارتونی کارآگاه گجت را یادآوری می‌کند، امکان ارسال پیام‌های خود منهدم کننده است. با استفاده از این قابلیت می‌توان انواع ویدئوها و تصاویر را با قابلیت پاک شدن خودکار از گوشی‌ مخاطب مقابل ارسال کرد.

AnsaHead

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به ویرایش خودکار تصاویر در زمان ارسال اشاره کرد. با این قابلیت٬ آنسا بصورت خودکار فیلترهایی را روی تصویر ارسال شده اعمال می‌کند. امکان جستجو در میان تصاویر و ویدئوهای گوگل نیز بدون نیاز به ترک اپلیکیشن فراهم شده تا کاربر با تمرکز روی گفتگوی خود به ارسال تصاویر و ویدئوها بپردازد. آنسا به دلیل فلسفه‌ی توسعه‌ی خود که بر مبنای حفظ حریم خصوصی کاربران است، ایجاد چت‌های گروهی را در اپلیکیشن و سرویس خود نگنجانده است. این اپلیکیشن بصورت رایگان برای اندروید و iOS‌ منتشر شده است. هنگام اجرای اپلیکیشن باید در این سرویس ثبت نام کرد. پروسه‌ی ثبت نام همچون سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان شامل وارد کردن شماره‌ی تلفن و دریافت کد فعال‌سازی است. با ورود به محیط اصلی و جستجو در لیست مخاطبان و دوستان فیس‌بوک، می‌توان با افرادی که از این سرویس استفاده می‌کنند، به گفتگو نشست.

نظر شما در خصوص این اپلیکیشن چیست؟ نقطه نظرات خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات