اپل از عرضه‌ی زودهنگام اپل‌واچ در کشور‌های اروپایی خبر دارد

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
صفحه‌ی اپل‌واچ در وب‌سایت اپل برای شماری از کشورهای اروپایی با تغییراتی روبرو شده است. در این صفحه عبارت "Available in 2015" به "Coming Early 2015" تبدیل شده که نشان از عرضه‌ی این محصول در آینده‌ی نزدیک دارد.
تبلیغات

 وب‌سایت 9to5mac گزارش داده که در برخی از کشور‌های اروپایی، عبارت "عرضه در سال ۲۰۱۵" جای خود را به "عرضه در ابتدای سال ۲۰۱۵" داده است که این موضوع نشان‌دهنده‌ی برنامه‌ریزی اپل برای عرضه‌ی ساعت‌هوشمند در آینده‌ی نزدیک دارد. پیش از این کاربران آمریکایی فقط این عبارت را در وب‌سایت اپل مشاهده می‌کردند، حال آنکه شماری از کاربران اروپایی نیز شاهد نزدیک‌تر شدن زمان عرضه‌ی اپل‌واچ هستند.

از جمله‌ی این کشور‌ها می‌توان به بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، آلمان و ایتالیا اشاره کرد. البته امکان عرضه‌ی ساعت‌هوشمند در جریان یک عرضه‌ی سراسری و عظیم نیز وجود دارد.

براساس آخرین شایعات اپل‌واچ در روز عشاق٬ ۱۴ فوریه در آمریکا عرضه خواهد شد. احتمالا اپل ساعت‌هوشمند خود را در ماه فوریه در آمریکا و پس از آن در ماه مارس روانه‌ی بازار اروپا خواهد کرد. در صورتی که اپل‌واچ بر اساس این زمان‌بندی به بازار عرضه شود، اپل به تعهد خود مبنی بر عرضه‌ی ساعت‌هوشمندش اوایل سال ۲۰۱۵ نیز عمل کرده است. همچنین امکان عرضه‌ی همزمان ساعت‌هوشمند اپل در کشورهای مختلف نیز وجود دارد. باید به انتظار نشست تا در روزهای آینده شاهد انتشار اخباری در مورد تاریخ عرضه‌ی رسمی ساعت‌هوشمند اپل باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات