پرچمدار مبتنی بر ویندوز 10 مایکروسافت بزودی معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از وب‌سایت‌های چینی که منابع نزدیکی در مایکروسافت دارد گزارش کرده که بزودی شاهد معرفی دستگاه‌های جدید مبتنی بر پلتفرم ویندوز فون 8.1 و نیز یک بالارده‌ی مجهز به ویندوز 10 خواهیم بود.
تبلیغات

 همانطور که انتظار می‌رود، این منبع نیز گزارش کرده که دستگاه‌های جدید مبتنی بر ویندوز فون 8.1 بوده و در کنگره جهانی موبایل 2015 در شهر بارسلون اسپانیا معرفی خواهد شد. تصور می‌شود این دستگاه‌ها اغلب در بخش میان‌رده و پایین‌رده‌ی بازار قرار گیرند و اگرچه منبع چینی خبر در خصوص مدل‌های مورد انتظار سخنی به میان نیاورده، اما تصور می‌کنیم یکی از این دستگاه‌ها، Lumia 1330 باشد که هم‌اکنون نیز شایعات زیادی در خصوص آن بدست آمده است. افزون بر این، شایعاتی نیز در خصوص وجود یک مدل ارزان‌تر با عنوان Lumia 830 وجود دارد. تصور می‌شود این مدل، به دوربین Pureview ارزان‌تر و حافظه‌ی ذخیره‌سازی کمتر مجهز باشد.

خبر هیجان‌انگیزتر این است که گفته می‌شود مایکروسافت تصمیم دارد در فاصله‌ی ماه می تا ژوئن امسال، از یک دستگاه پرچمدار مجهز به ویندوز 10 رونمایی کند که بسیار زودتر از شایعات قبلی است. این در حالی است که تصورات پیشین، خبر از معرفی چنین دستگاهی در ماه آگوست می‌داد. یکی دیگر از منابع همچنین مدعی شده که این پرچمدار، به خصوصیت 3D Touch مجهز خواهد بود و شایعه‌ی ورود گوشی مبتنی بر ویندوز 10 مایکروسافت در سه‌ماهه ی دوم 2015 به بازار را نیز تایید می‌کند.

با وجود اینکه این شایعه تا کنون بارها مطرح شده و هم‌اکنون نیز شاهد اجرای ویندوز 10 از سوی مایکروسافت بر روی گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم، تصور می‌کنیم این دستگاه تا اواخر تابستان معرفی و عرضه نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات