اندروید آبنبات چوبی برای اچ‌تی‌سی وان M8 در ایران منتشر شد

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره پس از انتظار چند ماهه، اچ‌تی‌سی ساعاتی پس از عرضه‌ی اندروید آبنبات چوبی برای پرچمدار خود، آخرین نسخه از اندروید را برای کاربران ایرانی نیز در دسترس قرار داد.
تبلیغات

از ساعاتی پیش، بسته‌ی بروز رسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی برای پرچمدار سال گذشته‌ی اچ‌تی‌سی منتشر شد. در این بسته‌ی بروز رسانی قابلیت‌های اندروید آبنبات چوبی به HTC One M8 اضافه شده و رابط کاربری نیز دستخوش تغییرات ریز و درشتی شده است.

بخش مربوط به نمایش اپلیکیشن‌های در حال اجرا تغییر کرده است و شبیه به طراحی متریال دیزان خود اندروید ۵ شده است. مهم‌ترین تغییر دیگر مربوط به بخش اعلانیه‌ها و نمایش میان‌برهای سیستمی است که حالا در قالب یک لیست مشترک با طراحی جدید در دسترس قرار دارند. دیگر بخش‌های سیستم چندان تغییری نکرده‌اند و تغییرات آن‌ها عموما محدود و ناچیز هستند. مثلا طراحی الگوی قفل گوشی کمی تغییر کرده است و انیمیشن جذاب‌تری برای آن در نظر گرفته شده است.

android5 htc m9

برای مشاهده لیست کامل امکانات اندروید ۵ به مقاله‌ی «بررسی اندروید 5 آبنبات چوبی» مراجعه کنید.

ساعاتی پیش جف‌گوردون، یکی از مدیران اچ‌تی‌سی با انتشار توئیتی اعلام کرد که اندروید آبنبات چوبی بزودی برای کاربران اروپایی این گوشی‌هوشمند منتشر خواهد شد. ساعاتی پس از انتشار این خبر، کاربران اروپایی آخرین نسخه از اندروید آبنبات چوبی را در قالب یک بروزرسانی بر گوشی‌هوشمند خود دریافت کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات