مایکروسافت برند Acompli را در اندروید و آی‌او‌اس به Outlook تغییر داد

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت نسخه‌ی کامل Outlook را به پلتفرم‌های iOS و اندورید اضافه کرد. اوایل دسامبر سال گذشته میلادی، مایکروسافت سرویس ایمیل Acompli را تصاحب کرد و حالا با تغییر برند این سرویس، آن را تبدیل به نسخه موبایل Outlook کرده است.
تبلیغات

سرویس ایمیلی که مایکروسافت در تدارک انتشار آن برای دو پلتفرم اندروید و iOS است، هم‌اکنون به صورت رایگان از طریق اپ‌استور یا گوگل پلی قابل دانلود و استفاده است. مایکروسافت برنامه دارد اپلیکیشن جدید Outlook را با فواصل زمانی مشخص بروز کند.

جولیا وایت، مدیر عمومی بخش آفیس مایکروسافت در این باره گفته: «ما تا کنون اپلیکیشن خود را بصورت هفتگی بروزرسانی کرده‌ایم و از این پس نیز به این روند ادامه خواهیم داد، بنابراین در مدت زمانی کوتاه تغییراتی را مشاهده خواهید کرد. اپلیکیشن Acompli از این به بعد بروزرسانی نخواهد داشت». در حالی که برخی منتظرند مایکروسافت ادغام یکپارچه سرویس ایمیل Acompli با گوگل درایو و دراپ‌باکس را از بین ببرد، اما این کمپانی تصمیم بر نگه داشتن این دو ویژگی قدرتمند گرفته است. اپلیکیشن Outlook برای موبایل همچون نسخه دسکتاپ دارای دسترسی‌های سریع به تقویم، مخاطبین، ایمیل‌ها و فایل‌ها دارد.

یکی از ویژگی‌های پرطرفدار در برنامه Acompli توانایی آرشیو یا حذف کردن ایمیل‌ها تنها با سویپ کردن هر ایمیل است. همچنین در این سرویس می‌توان برای خواندن ایمیل‌های جدید زمان‌‌های یادآوری تنظیم کرد. Outlook برای iOS و اندروید از آفیس ۳۶۵، Exchange، ایمیل یاهو، جیمیل و دیگر توسعه دهندگان بزرگ ایمیل پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت قصد دارد در آینده اپلیکیشن Outlook برای اندروید و iOS را با تمرکز بر قشر اهل کسب و کار و سازمانی بهینه کند، این گفته را جولیا وایت در مراسم رونمایی این سرویس اعلام کرد و گفت: «ما نسخه‌ای از این برنامه با پشتیبانی از ویژگی‌های بسیار مهم برای کسب و کار و افراد مشغول در بخش‌های سازمانی نیز منتشر خواهیم کرد».

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات