گلکسی S6 و گلکسی S اج از گیر وی‌آر پشتیبانی می‌کنند

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در جریان برگزاری IFA 2014 از هدست واقعیت مجازی Gear VR پرده برداشت. گیر وی‌آر هم‌اکنون فقط با گلکسی‌نوت ۴ سازگار است، اما پس از عرضه‌ی گلکسی S6 و گلکسی S اج، گیر وی‌آر را می‌توان با دو گوشی پرچمدار سامسونگ نیز مورد استفاده قرار داد.
تبلیغات

سامسونگ با معرفی گیر وی‌آر از این موضوع پرده برداشت که این هدست واقعیت مجازی را می‌توان فقط با گلکسی‌نوت ۴ مورد استفاده قرار داد. حال گزارشی در سام‌موبایل منتشر شده که حکایت از اضافه شدن گلکسی S6 و گلکسی S اج به صف گوشی‌های‌هوشمند سازگار با گیر وی‌آر دارد.

همانطور که می‌دانید گلکسی‌نوت ۴ از صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی بهره می‌برد و این گوشی‌هوشمند بدون مشکلی درون محل پیش‌بینی شده در گیر وی‌آر جای می‌گیرد، حال آنکه انتظار می‌رود سامسونگ به‌همراه گلکسی S6 و S Edge، که احتمالا از صفحه‌ی نمایش ۵.۱ اینچی بهره خواهند برد، آداپتوری را نیز عرضه کند تا این گوشی‌ها با استفاده از آداپیتور بتوانند در محل مخصوص درون گیر وی‌آر قرار گیرند. البته نباید احتمال بهره‌گیری این دو گوشی‌هوشمند از صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر را فراموش کرد. احتمال سوم در این مورد، عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از گیر وی‌آر است که می‌تواند این دو گوشی‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش کوچک‌تر را در خود جای دهد.

انتظار می‌رود سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از گلکسی S6 و گلکسی S اج پرده بردارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات