زوم‌اَپ: دریافت تماس ورودی به سبک اندروید آب‌نبات چوبی

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
گوگل با ارائه‌ی بروزرسانی آب‌نبات چوبی تغییرات بسیاری را در اندروید ایجاد کرد و امکانات و ظاهر آن را به کلی تغییر داد. یکی از این تغییرات جذاب در آب‌نبات چوبی، نحوه‌ی نمایش تماس‌های ورودی آن است.
تبلیغات

 با استفاده از اپلیکیشن LollipopCall تماس‌های دریافتی شما که تاکنون در تمامی نسخه‌های اندروید به یک شکل نمایش داده می‌شد تغییر می‌کند و مانند نسخه آبنبات چوبی اندروید، در هنگام دریافت تماس ورودی تنها شاهد یک پاپ‌آپ کوچک در بالای صفحه خواهید بود که به شما امکان رد یا قبول تماس را می‌دهد.

lollicall2

این موضوع، در کنار زیبایی و تنوعی که به گوشی شما می‎بخشد، باعث می‌شود تا اگر مشغول انجام یک بازی یا کار با یک نرم‌افزار هستید بدون آن که از محیط خارج شوید نام تماس گیرنده را مشاهده و تنها در صورت تمایل اقدام به پاسخگویی کنید.

برای تغییر تماس‌های ورودی به این حالت، لازم است که بعد از نصب به منوی تنظیمات نرم‌افزار رفته و آن را فعال کنید. در بخش تنظیمات امکانات متنوعی در نظر گرفته شده است. برای مثال شما با انتخاب گزینه Preview می‌توانید پیش‌نمایش حالت ورودی تماس را مشاهده کنید.

در قسمت Themes علاوه بر پوسته‌ سفید و پیش‌فرض اندروید آب‌نبات چوبی، رنگ‌های متنوع دیگری نیز در نظر گرفته شده و شما می‌توانید با امتحان کردن رنگ‌ها و کلیک روی گزینه‌ی Preview مناسب‌ترین رنگ را برای گوشی خود انتخاب نمایید و آن را هرطور که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات