سونی ۱۰۰۰ نفر از کارکنان بخش موبایل را اخراج می‌کند [بروزرسانی: پاسخ سونی موبایل ایران]

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بر کسی پوشیده نیست که بخش موبایل سونی با مشکلات بسیاری دست به گریبان است، از این‌رو اخباری مبنی بر تعدیل نیرو در این کمپانی منتشر شده است.
تبلیغات

براساس گزارشی که توسط Nikkei منتشر شده، سونی در نظر دارد تا ۱۰۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کند. این تعدیل نیرو پس از اخراج ۱۰۰۰ نفر از کارکنان این کمپانی در ماه اکتبر انجام خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده، این کمپانی ۳۰ درصد از نیروی کار خود را در بخش موبایل در اروپا و چین تا پایان سال مالی آینده، یعنی تا ماه مارس ۲۰۱۶ اخراج خواهد کرد. سونی هنوز این موضوع را تایید نکرده، اما براساس اطلاعات ارائه شده این موضوع در جریان ارائه‌ی گزارش مالی کمپانی در چهارم فوریه توسط سونی رسما اعلام خواهد شد.

سونی در چندین فصل اخیر، ضررهای زیادی را از بابت بخش موبایل خود متحمل شده و این کمپانی در تلاش است با در پیش گرفتن انواع سیاست‌ها، فروش گوشی‌های‌هوشمند خود را افزایش داده و به سوددهی بازگردد. یکی از نقاط قوت در گزارش مالی سونی، نجات این کمپانی توسط کنسول محبوب پلی‌استیشن ۴ است. انتظار می‌رود سونی گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را در کنگره‌ی موبایل بارسلون معرفی کند.

بروز رسانی:

روابط عمومی سونی موبایل ایران در پاسخ به این خبر به زومیت گفته است:

مقاله درباره‌ی کم کردن ۱۰۰۰ نفر از پرسنل شاغل در کسب‌وکار تلفن هوشمند، براساس هیچ‌یک از بیانیه‌هایی که Sony صادر کرده است، نیست. همان‌گونه که پیش از این اعلام کردیم، Sony تا پایان این سال مالی برای توجیه برنامه‌ی دستگا‌ه‌های همراه رده‌ی متوسط، شامل تغییر ساختار بخش‌ها، برنامه‌ریزی کرده است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات