زومجی: معرفی ۲۰ بازی برتر رایگان ویندوزفون

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
شاید شما هم از کسانی باشید که گوشی ویندوزفون دارید و به دنبال بازی‌های با کیفیت و البته رایگان برای دستگاه خود هستید. زومجی در مقاله‌‌ای به معرفی ۲۰ بازی برتر رایگان ویندوزفونی پرداخته است که شما را تا مدت‌ها می‌تواند به بازی مشغول کنند.
تبلیغات

پلتفرم ویندوزفون مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرد. زمانی این پلتفرم از کمبود اپلیکیشن و بازی‌های محبوب رنج می‌برد و اغلب کاربران آن با چشم حسرت به پلتفرم‌های دیگر مانند اندروید و iOS نگاه می‌کردند. اما مایکروسافت پس از تغییرات بنیادی که در سیستم مدیریتش ایجاد شد، به داد ویندوز فون رسید و توانست در یک سال گذشته بیشتر اپلیکیشن‌های کاربردی و بازی‌های موفق و با کیفیت را به این سیستم‌عامل پر پتانسیل بیاورد. حالا و در لحظه‌ای که این مقاله به نگارش در می‌آید، فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز فون پر از برنامه‌های کاربردی و بازی‌های رایگانی است که نیاز کاربران این سیستم‌عامل را تا حد زیادی برطرف می‌کند. مایکروسافت سیاست‌هایی شبیه به اپل را در قبال استور اپلیکیشن‌های خود به اجرا گذاشته است و از ورود برنامه‌های بی کیفیت و مخرب تا حد زیادی جلوگیری کرده است.

بسیاری از بازی‌های معرفی شده در این مقاله‌ برای پلتفرم‌های اندروید و iOS نیز عرضه شده‌اند و اگر کاربری یکی از این دو پلتفرم نیز باشید می‌توانید از این لیست استفاده کنید.

برای مطالعه‌ی معرفی بیست بازی ویندوزفونی و دانلود آنها به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات