هوآوی در سال 2014 موفق به فروش 75 میلیون گوشی هوشمند شده است

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
گروه تجاری هوآوی گزارش کرده که این شرکت در سال مالی 2014 با افزایش درآمد مواجه بوده است. برای اولین بار در تاریخ هوآوی، سطح درآمد این شرکت با حاشیه‌ی قابل توجهی، از مرز 10 میلیارد دلار فراتر رفت.
تبلیغات

 بخش محصولات مصرفی گروه تجاری هوآوی گزارش کرده که در طی سال 2014 در مجموع 138 میلیون دستگاه روانه‌ی بازار شده که رشد 7.8 درصدی در مقیاس سال به سال را نشان می‌دهد. 75 میلیون دستگاه از این مجموعه به گوشی‌های هوشمند ساخت هوآوی اختصاص داشته که نمایانگر رشد 45 درصدی این کمپانی در این بازار است.

پایه‌ی موفقیت فعلی هوآوی، به تصمیم سال 2012 این کمپانی برای تمرکز بر بخش دستگاه‌های میان رده تا بالا رده و خودداری از تولید گوشی‌های پایین‌رده باز می‌گردد. در نتیجه‌ی این اقدامات هوآوی، این شرکت موفق به فروش 4 میلیون دستگاه پرچمدار Ascend P7 در یک دوره‌ی 6 ماهه پس از عرضه‌ی اولیه در ژوئن 2014 شده است.  دو میلیون دستگاه فبلت Ascend Mate7 نیز از سپتامبر گذشته به فروش رسیده که آمارهای این شرکت را قدرت بیشتری می‌بخشد.

آگاهی نسبت به برند نیز وضعیت خوبی را برای هوآوی در سال 2014 نشان می‌دهد. 65 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی صورت گرفته در 32 کشور اعلام کردند که برند گوشی‌های هوشمند هوآوی را می‌شناسند. این رقم در سال پیش از آن 52 درصد بود. تا پایان سال میلادی 2014، شبکه‌ای گسترده‌ از فروشگاه‌های هوآوی که شامل 630 مرکز عرضه است بازگشایی شده که نقش قدرتمند و تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت این کمپانی داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات