سامسونگ طی ۱۰ روز ۵۰ هزار دستگاه تایزنی Z1 فروخته است

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشی که توسط Business Korea ارائه شده، به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن سامسونگ با موفقیت خوبی همراه بوده است. بنا بر این گزارش، سامسونگ موفق شده 50 هزار واحد از گوشی تایزنی Z1 را تنها به فاصله‌ی 10 روز از زمان عرضه در هند به فروش برساند.
تبلیغات

 این آمار کاملا با گزارش قبلی که مدعی فروش نا امیدکننده‌ی این گوشی در هند بود در تضاد است. در هر حال با در نظر گرفتن قیمت پایین Z1 حداقل در مقایسه با سایر محصولات خود سامسونگ)، دستیابی به این آمار فروش چندان هم دور از انتظار نبوده است. معاون ارشد موبایل و فناوری اطلاعات سامسونگ در هند اعلام کرده که «آمار فروش Z1 از انتظارات ما پیشی گرفته است.»

تصور می‌کنم این مدل جدید از نظر قیمت و سطح عملکرد دستگاه، موجب گسترده‌تر شدن حق انتخاب مشتریان شد.

گزارش وب‌سایت‌های خارجی در خصوص عملکرد دستگاه تایزنی سامسونگ اغلب مثبت بوده و از این نظر گفته‌ی مدیر هندی سامسونگ را تایید می‌کند. احتمالا خریداران هندی نیز بازدهی مناسب دستگاه را در قیاس با قیمت آن پیش از خرید در فروشگاه‌های سامسونگ احساس کرده‌اند.

سامسونگ گوشی هوشمند Z1 را در کشور هند تولید می‌کند و مجموعه‌ای از محتوای اختصاصی محلی را نیز برای دلنشین‌تر کردن این خرید به کاربران هندی ارائه می‌کند. اینکه آیا گوشی هوشمند مبتنی بر تایزن سامسونگ یک موفقیت برای این کمپانی خواهد بود یا خیر، مساله‌ای است که تنها زمانی قادر به پاسخگویی به آن خواهیم بود که مدتی صبر کنیم تا ببینیم با چه استقبالی از سوی کاربران مواجه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات