نتایج بنچمارک منتسب به اچ‌تی‌سی وان ام ۹ در GeekBench 3.0 منتشر شد

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون و محرز شدن معرفی نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی، هر روز شاهد انتشار تصاویر و اطلاعاتی از وان ام ۹ هستیم. حال نتایج بنچمارک مربوط به این گوشی‌هوشمند در دیتابیس Geekbench رویت شده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده، نتایج مربوط به بنچمارک وان ام۹ اچ‌تی‌سی در دیتابیس Geekbench 3.0 رویت شده است. این گوشی‌هوشمند موفق شده در بنچمارک عملکرد یک هسته و چند هسته به‌ترتیب امیتاز ۱۲۳۲ و ۳۵۸۷ را از آن خود کند.

Hima

گوشی‌هوشمند مورد استفاده برای بنچمارک از مشخصات فنی شامل پردازنده‌ی MSM کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با فرکانس کاری ۱.۵۵ گیگاهرتز و سه گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. همچنین این گوشی‌هوشمند از وجود اندروید آبنبات چوبی استفاده کرده است.

پیش‌تر نتایج مربوط به گلکسی S6 نیز در همین بنچمارک رویت شده بود که با مقایسه‌ی نتایج منتسب به گلکسی S6 و وان ام۹ می‌توان به تفاوت این دو گوشی پی برد. براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی S6 به ترتیب برای حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز ۱۵۲۰ و ۵۴۷۸ را ثبت کرده بود که در مقایسه با وان ام۹ امتیاز بالاتری است. این گوشی‌هوشمند در بنچمارک مورد نظر از تراشه‌ی اگسینوس ۷۴۲۰ استفاده کرده بود.

انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی گوشی‌هوشمند خود را با برگزاری کنفرانسی پیش از آغاز رسمی کنگره‌ی موبایل بارسلون در دهم اسفند ماه معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات