اچ‌تی‌سی در طراحی One M9 تغییرات زیادی اعمال می‌کند

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی سال 2013 با طراحی گوشی هوشمند HTC One گام بزرگی برداشت و پرچمدار خود را بعنوان یکی از باکیفیت‌ترین و زیباترین دستگاه‌های بازار مطرح کرد. این روند با ارائه‌ی نسل بعدی آن با نام One M8 در سال 2014 ادامه یافت. اگرچه زبان طراحی این دو دستگاه بسیار زیباست، اما نگرانی‌هایی مبنی بر تکراری شدن طراحی این سری از گوشی‌های اچ‌تی‌سی وجود دارد.
تبلیغات

نگرانی‌ درباره تکراری شدن طراحی گوشی‌های اچ‌تی‌سی با انتشار خبرهای جدید در طول هفته جاری تشدید شد؛ خبرهایی که مدعی ایجاد تغییرات بسیار اندک در نسل جدید سری One در سال 2015 نسبت به One M8 از سوی اچ‌تی‌سی بودند. در هر حال اکنون به نظر می‌رسد این اطلاعات چندان صحت نداشته‌اند.

گوشی هوشمند M9 موسوم به اچ‌تی‌سی هیما، برخلاف نسل قبلی خود در بر دارنده‌ی تغییراتی در قسمت پشتی خواهد بود و تنها یک لنز دوربین در بدنه‌ی یکپارچه‌ی آن مشاهده خواهد شد. با این وجود، تغییرات اصلی دستگاه در قسمت جلویی خواهد بود. گفته می‌شود که دوربین جلویی پرچمدار اچ‌تی‌سی بزرگ‌تر خواهد شد و در قسمت وسط بالای دستگاه و در کنار یکی از اسپیکرهای BoomSound جای‌گذاری خواهد شد. اسپیکر دیگری نیز در قسمت پایین دستگاه قرار خواهد داشت. حاشیه‌های نمایشگر در نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی یعنی One M9 به شکل قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد و پنل شیشه‌ای نمایشگر از سمت چپ تا گوشه‌ی راست صفحه را خواهد پوشاند.

آنچه گفته شد تنها بخشی از تغییرات اعمال شده در طراحی One M9 به شمار می‌رود ولی انتظار می‌رود جزئیات بیشتر را با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی بدست آوریم. اچ‌تی‌سی بصورت تاریخی عملکرد خوبی در پنهان نگاه داشتن جزئیات و اطلاعات محصولاتش از خود نشان داده؛ بنابراین ممکن است برای به دست آوردن اطلاعاتی درباره پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی باز هم مجبور به صبر کردن باشیم.

نظر شما در خصوص تغییرات گفته شده چیست؟ این موارد انتظار شما برای تغییر در طراحی را برآورده خواهد کرد یا همچنان به دنبال چیزی بیش از این از سوی اچ‌تی‌سی هستید؟ دیدگاه خود را از بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات