تصاویر منتشر شده از وان M9 متعلق به نسخه‌ی نهایی نیست

یک‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار تصاویری منتسب به اچ‌تی‌سی وان ام ۹ که شباهت بسیار زیاد این گوشی‌هوشمند را با نسخه‌ی پیشین نشان می‌داد، منابع آگاه با تایید صحت تصاویر مورد نظر، عنوان کردند که تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده‌ی محصول نهایی اچ‌تی‌سی نیست.
تبلیغات

در هفته‌ای که گذشت تصاویری منتسب به ا‌چ‌تی‌سی وان ام ۹ منتشر شد که نشان از شباهت بی چون و چرای آن با وان ام۸، پرچمدار نسل پیشین اچ‌تی‌سی داشت. منابع آگاه با تایید صحت تصاویر فوق و تعلق آن به اچ‌تی‌سی، اعلام کردند که گوشی‌هوشمند نمایش داده شده در تصاویر، محصول نهایی نیست که اچ‌تی‌سی در کنگره‌ی موبایل بارسلون معرفی خواهد کرد. منابع آگاه عنوان کردند که این گوشی‌هوشمند برای تست و آزمایش برخی موارد تولید شده است. براساس اطلاعات ارائه شده، پنل جلوی این گوشی‌هوشمند با استفاده از لایه‌ی شیشه‌ای پوشیده خواهد شد. همچنین بلندگوهای بوم‌ساند همچنان در قسمت بالا و پایین پنل جلویی قرار خواهند داشت. همچنین اطلاعاتی در مورد طراحی دوربین جلوی وان ام۹ ارائه شده که براساس آن، طراحی دوربین جلوی گوشی شبیه به دیزایر ۸۲۶ خواهد بود که اخیرا معرفی شده است.

براساس گمانه‌ زنی‌های انجام شده، اچ‌تی‌سی در نسل جدید پرچمدار خود از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ به‌همراه یک دوربین با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در پشت گوشی بهره خواهد برد. اچ‌تی‌سی هفته‌ی پیش دعوت‌نامه‌های مربوط به مراسم خود را یک روز پیش از آغاز به کار رسمی کنگره‌ی موبایل بارسلون را ارسال کرد. اطلاعات منتشر شده حکایت از این دارد که اچ‌تی‌سی در کنار نسل جدید گوشی‌هوشمند خود، یک ساعت‌هوشمند یا دست‌بند سلامتی معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات