لیستی از ایرادات شناخته‌شده در Build 9926 از پیش‌نمایش ویندوز 10

یک‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی ماه‌ ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 تحت عنوان Build 9926، در روزهای گذشته برای تست و بررسی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. در ادامه‌ی این مطلب با لیستی از ایرادات و مشکلات شناخته شده در این نسخه آشنا خواهید شد.
تبلیغات

مایکروسافت احتمالاً مهمترین موارد از این لیست را در قالب بروزرسانی‌هایی رفع خواهد کرد و موارد کم اهمیت‌تر یا وقت‌گیر‌تر به نسخه‌ی بعدی پیش‌نمایش ویندوز 10 موکول خواهند شد:

1. بعد از نصب این نسخه و پس از هربار راه‌اندازی مجدد سیستم، ممکن است باز هم منوی بوت را مشاهده کنید.  علت این مشکل، وجود یک باگ در قسمتی است که گزینه‌ی بوت دوم، برای حذف پیش‌نمایش ویندوز 10 و بازگشت به سیستم‌عامل قبلی تلاش می‌کند. زمانی که شما با این صفحه مواجه می‌شوید، اگر کار خاصی انجام ندهید، به صورت خودکار پس از 30 ثانیه به ویندوز 10 هدایت خواهید شد یا باید آن را بصورت دستی انتخاب کنید. مایکروسافت اعلام کرده که این مشکل موقتی است و جای نگرانی وجود ندارد.

2. بازی‌های فعال‌شده در ایکس‌باکس لایو که نیاز به ورود با اطلاعات حساب‌کاربری دارند، به درستی اجرا نمی‌شوند. این مشکل نیز ظاهراً در حال رفع بوده و به‌زودی بروزرسانی برای رفع آن ارائه خواهد شد.

3. در شرایطی که شما از باتری استفاده نمی‌کنید، آیکون باتری در صفحه‌ی قفل به نمایش در می‌آید.

4. منوی استارت نام برنامه‌ها مانند اپلیکیشن Feedback App را کوتاه نمایش می‌دهد.

5. قابلیت اتصال از راه دور یا همان Remote Desktop به دلیل ناسازگاری با کاشی‌ها به شکل صحیح نمایش داده نمی‌شود.

6.دستگاه‌هایی مانند سرفیس‌پرو3 که حالت Standby در آنها فعال است، احتمالاً عمر باتری کمتر از آنچه انتظار دارند را تجربه می‌کنند.

7. در کورتنا، یادآورها قابل ویرایش نیستند و ممکن است نتوانید یادآورهای پیچیده‌تر را نیز ایجاد کنید. اولین یادآوری را که در این نسخه از پیش‌نمایش ویندوز 10 ایجاد می‌کنید، ممکن است به شکل پاپ‌آپ به نمایش در نیاید؛ البته موارد بعدی مشکلی نخواهند داشت. یادآورهای کامل شده نیز به صفحه‌ی آرشیو منتقل نمی‌شوند.

8. اگر اپلیکیشن مربوط به موسیقی را در 16 ثانیه‌ی ابتدایی از زمان اجرا، مینیمایز کنید، بسته خواهد شد! فعلاً می‌بایست پس از اجرای آن، حداقل 20 ثانیه صبر کنید و سپس اگر مایل بودید آن را مینیمایز کنید تا بدون مشکل به نوار وظیفه منتقل شود.

9. منوی استارت هم گاهی اوقات به شکلی نادرست به نمایش در می‌آید یا اجرای آن ناموفق خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات